  • 1. Data: 2006-11-26 10:55:21
    Temat: Zostalem nagrany w supermarkecie
    Od: m...@h...com

    Witam,
    Zostalem nagrany w supermarkecie podczas odpakowywania gry pc. A wiem
    ze zostalem nagrany bo widzialem swoja twarz (w takim zielonym
    kwadracie ) na monitorze przy wyjsciu. Kupilem natomiast inna gre a
    tamta odlozylem w jakims innym miejscu. Ochroniaze mnie nie zatrzymali
    gdy wychodzilem, ale boje sie ze nagranie moze wyladowac na policji. Z
    opakowania zdarlem folie, naleke i zajzalem do srodka po czym odozylem
    gre. Co mi za to grozi? Mam 21 lat i wyrzuty sumienia.... :( Nigdy
    wczesniej mi sie to nie zdazylo.

  • 2. Data: 2006-11-26 11:14:22
    Temat: Re: Zostalem nagrany w supermarkecie
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > gre. Co mi za to grozi? Mam 21 lat i wyrzuty sumienia.... :( Nigdy
    > wczesniej mi sie to nie zdazylo.

    21 klapsow na gola dupe

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-11-26 11:41:12
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

> [...]
    > opakowania zdarlem folie, naleke i zajzalem do srodka po czym odozylem
    > gre. Co mi za to grozi? Mam 21 lat i wyrzuty sumienia.... :( Nigdy

    samochod te gdy kupujesz rozbierasz na czesci?
    opakowanie fabryczne stanowi gwarancje nie naruszenia towaru i jego
    zgodnosci
    pomysl o tym co zrobiles... i teraz wybierz sie do marketu jako pokute
    kupic to wybebeszone cos, bo ja nie zamierzam kupowac tej gry chociaz bylaby
    ostatnia na polce

  • 4. Data: 2006-11-26 11:42:13
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > 21 klapsow na gola dupe

    plus 12 w pape:)), 6 na lewy i 6 w prawy policzek w obecnosci dziewczyny i
    rodzicow:)

  • 5. Data: 2006-11-26 11:44:17
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 26 Nov 2006 02:55:21 -0800, m...@h...com napisał(a):

    > Co mi za to grozi?

    "- Czapa! ...jest co prawda zawieszona... Ale dla was zrobimy co? W Y J Ą T
    E K!" :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-11-26 12:34:35
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-11-26 11:55, m...@h...com wrote:
> [...]
    > opakowania zdarlem folie, naleke i zajzalem do srodka po czym odozylem
    > gre. Co mi za to grozi? Mam 21 lat i wyrzuty sumienia.... :( Nigdy

    Pomijając pytanie po co to zrobiłeś, to nie popełniłeś żadnego
    przestępstwa (a co najwyżej wykroczenie). W supermarketach zwykle mają
    foliowarkę, więc zapewne grę ponownie zafoliują i odłożą na półkę.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do

  • 7. Data: 2006-11-26 14:02:20
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

    Przemysław Płaskowicki wrote:

    > Pomijając pytanie po co to zrobiłeś, to nie popełniłeś żadnego
    > przestępstwa (a co najwyżej wykroczenie). W supermarketach zwykle mają
    > foliowarkę, więc zapewne grę ponownie zafoliują i odłożą na półkę.

    a to nie jest niszczenie cudzego mienia? :)

    uważam się za człowieka inteligentnego dlatego
    ja na PiS juz więcej (!) nie zagłosuje!
    http://www.zbigniewziobro.org -> Obrona Konienczna

  • 8. Data: 2006-11-26 14:17:10
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ekc6oc$igp$3@inews.gazeta.pl...

    > a to nie jest niszczenie cudzego mienia? :)

    Każdy sklep musi posiadać miejsce, gdzie klient może zapoznać się z
    kupowanym towarem. Czyli jeśli poprosił by obsługę, że chce zobaczyć
    zawartość, to obsługa powinna mu to zgodnie z prawem umożliwić.

  • 9. Data: 2006-11-26 15:09:18
    Od: " ML" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> napisał(a):

> [...]
    > przestępstwa (a co najwyżej wykroczenie). W supermarketach zwykle mają
    > foliowarkę, więc zapewne grę ponownie zafoliują i odłożą na

    Tyle że niektóre gry (i inne programy komputerowe) mają w pudełku klucz
    potrzebny do aktywacji. Jeśli ktoś sobie go spisze lub zapamięta zanim
    dostanie ją właściciel, to taki egzemplarz staje się praktycznie bezwartościowy.
    Dlatego niektóre firmy oklejają pudełka swoimi własnymi naklejkami, których
    sklep raczej nie podrobi.

  • 10. Data: 2006-11-26 15:42:33
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-11-26 15:02, Sowiecki Agent wrote:

    > a to nie jest niszczenie cudzego mienia? :)

    A czy ja napisałem, że nie jest :-)? Napisałem, że nie jest to
    przestępstwo, bo aby odpowiedzieć za _przestępstwo_ niszczenia cudzego
    mienia owo mienie musi mieć wartość powyżej 250 zł. Gra PC tyle raczej
    nie jest warta.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed