  • 1. Data: 2008-07-25 22:28:45
    Temat: Żółte tablice niemieckie
    Od: "gims" <g...@o...eu>

    Witam
    Czy mogę ubezpieczyć (OC) w Polsce samochód na żółtych tablicach
    przywieziony z Niemiec?
    Tablice pięciodniowe przepadły miesiąc temu.
    Jak długo mogę się poruszać na takich tablicach, przy założeniu,że mam
    polski przegląd , OC i akcyzę?

    Co mi grozi jeśli będę jeździł tym samochodem?

    --
    Grzesiek

  • 2. Data: 2008-07-25 22:49:24
    Temat: Re: Żółte tablice niemieckie
    Od: "gims" <g...@o...eu>

    Dodam tylko, że ubezpieczenie mam wykupione na nr nadwozia...

    --
    Grzesiek

    W wiadomości od gims napisano:

  • 3. Data: 2008-07-26 20:02:00
    Od: "pawel" <p...@o...eu>

    Użytkownik "gims" <g...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]

    nic ci nie grozi teoretycznie powinienes przerejestrowac pojazd 30 dni od
    sprowadzenia do kraju jezeli Pani w WK zauważy to jakąs oplate wymysli - i
    to nie jestem pewien czy wogole jest jakas sankcja - jezeli nie zauwazy to
    zarejestrujesz bez problemów ja jezdzilem rok czasu Pani chyba nie zauważyla
    ze rok byl sprowadzenia 2006 a zarejestrowalem w 2007 :) Policja nic do
    tego nie ma bo to nie ich brocha masz OC i przeglad takze samochód moze
    poruszac sie po drodze

    ps
    co ciekawe mandaty tez wszystkie wywalalem z za wycieraczki :) rok czasu i
    nic

    pzdr
    pawel

  • 4. Data: 2008-07-26 20:06:05
    Od: Robert Steward <d...@g...pl>

    gims napisał(a):
    > Dodam tylko, że ubezpieczenie mam wykupione na nr nadwozia...

    możesz na nich jeździć
    choć w przypadku kontroli, za nie manie polskich tablic grozi mandat w
    wysokości 500 zloty
    przerabiałem to na własnej skórze (choć z czerwonymi tablicami),

    pozdr, r

  • 5. Data: 2008-07-26 21:57:40
    Od: "pawel" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Robert Steward" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wysokości 500 zloty
    > przerabiałem to na własnej skórze (choć z czerwonymi tablicami),

    z czerwonymi to inna sprawa