  • 1. Data: 2003-03-23 19:03:42
    Temat: Zobowiązanie
    Od: "[MK]Wiewiór81" <p...@U...pl>

    Witam!
    Czy napisane przez dłużnika zobowiązanie do spłaty długu (z konkretnym
    terminem i wszystkimi danymi dłużnika), potwierdzone własnoręcznym podpisem
    ma w Polsce jakąkolwiek wartość prawną, czy jeśli jest bez potwierdzenia
    notariusza to mogę sobie wsadzić to gdzieś??

    pzdr

    WR81

    --
    Email/Post został sprawdzony przez
    Norton Antivirus 2003 v.9.05.15

  • 2. Data: 2003-03-23 19:49:58
    Temat: Re: Zobowiązanie
    Od: "magda" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "[MK]Wiewiór81" <p...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma w Polsce jakąkolwiek wartość prawną, czy jeśli jest bez potwierdzenia
    > notariusza to mogę sobie wsadzić to gdzieś??

    jest sporo znaczacym dowodem w sadzie. Mialam taka sytuacje. Pomoglo, jako
    przyznanie sie do dlugu, bo moj odbiorca nie odeslal podpisanej kopii f-ry.
    magda

  • 3. Data: 2003-03-25 02:40:15
    Od: "[MK]Wiewiór81" <p...@U...pl>

    > jest sporo znaczacym dowodem w sadzie. Mialam taka sytuacje. Pomoglo, jako
    > przyznanie sie do dlugu, bo moj odbiorca nie odeslal podpisanej kopii
    f-ry.

    Mhm... a czy opłaca się zakładać sprawę w sądzie na podstawie takiego
    oświadczenia przy znikomej wielkości kwocie (około 1500 PLN)?
    Czy jest szansa na wygraną? jeśli tak - kto pokrya koszty postępowania?
    Czy mogę dochodzić odestek, jeśli na zobowiązaniu jest podana konkretna
    data?

    pzdr

    WR81

  • 4. Data: 2003-03-25 18:44:40
    Od: "magda" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Czy jest szansa na wygraną? jeśli tak - kto pokrya koszty postępowania?
    > Czy mogę dochodzić odestek, jeśli na zobowiązaniu jest podana konkretna

    czy sie oplaca?Twoja sprawa,mnie sie oplaca.Dlugo to trwa,ale zawsze. Szansa
    jest i to duza. Jak wygrasz, dluznik pokrywa koszty postepowania. Odsetek
    dochodzic mozesz, wyliczonych az do dnia splaty dlugu, liczonych od terminu
    wymagalnosci.
    Chyba,ze nie bedzie z czego sciagnac, ale to juz inna sprawa. Jak bedziesz
    mial wyrok, to bedziesz mial podstawe,zeby wrzucic to w koszty
    magda