  • 1. Data: 2003-03-23 14:31:34
    Temat: po separacji
    Od: "ESob" <p...@i...pl>

    Jestem w separacji, wynajmuję mieszkanie, jestem bezrobotna, nie mam
    żadnych środków do życia. Pytanie? - czy i ewentualnie od kogo należy mi się
    jakieś zabezpieczenie finansowe, nadmieniam, że mąż utrzymuje się z renty!!
    Bardzo proszę o odpowieź !!!

    --
    ESob

  • 2. Data: 2003-03-23 16:42:22
    Temat: Re: po separacji
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    ESob w N 23 mar 2003 03:31:34p napisala nastepujace slowa :

    > jestem bezrobotna, nie mam
    > żadnych środków do życia. Pytanie? - czy i ewentualnie od kogo należy
    > mi się jakieś zabezpieczenie finansowe, nadmieniam, że mąż utrzymuje
    > się z renty!!

    I z czego ma Ci placic?

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 3. Data: 2003-03-23 20:18:15
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik ESob <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5kigm$dn8$...@n...news.tpi.pl...
    > Jestem w separacji,

    jesli orzecznonej sądownie z winy pozwanego to tak jak przy rozwodzie
    ...alimenty od męża

    wynajmuję mieszkanie,

    hm ? nie wnikam jak je opłacasz ...

> [...]
    się
    > jakieś zabezpieczenie finansowe, nadmieniam, że mąż utrzymuje się z

    od męża alimenty , w grę moze jeszcze wchodzić opieka spoleczna , zasiłek
    dla bezrobotnych jesli nabyto oczywiście do niego uprawnień ...

    Sandra