  • 1. Data: 2003-03-23 17:50:29
    Temat: wyjazdy językowe
    Od: a...@g...pl

    Mam kontakt z kilkoma szkołami w Anglii i chciałbym sprzedawać ich kursy w
    Polsce jako ich agent. Czy ktoś wie jak mam się z tego rozliczać z fiskusem
    (vat itp.): szkoły angielskie wystawiają mi faktury funtowe, ja z tego dostaję
    prowizję, od swoich klientów pobieram opłatę w złotówkach (po przeliczeniu
    funtów), które z kolei przelewam na konto szkoły angielskiej w funtach
    zostawiająć sobie prowizję, którą dana szkoła mi oferuje.