  • 1. Data: 2014-11-06 22:21:38
    Temat: Zniszczona nowa armatura w trakcie remontu
    Od: Jacek Sokołowski <n...@g...com>

    Witam,

    Jestem ofiarą nieuczciwej "firmy remontowej", panowie podjęli się remontu mieszkania
    i w jego trakcie powstał problem montażu nowej nieużywanej baterii prysznicowej.
    Panowie chcąc sobie pomóc zaczęli gmerać w powyższej i ją zniszczyli.
    Zażądaliśmy zwrotu kosztów, za zniszczenie ( dokładniej obniżyliśmy wartość kwoty
    którą mamy zapłacić za remont ).

    Panowie zgodzili się na takie rozwiązanie, pod warunkiem ze dostaną paragon/fakturę i
    gwarancje, oczywiście zniszczoną bateria dostali w stanie do jakiego ją doprowadzili.

    Moje pytanie czy musimy dostarczać gwarancje i dokument zakupu zniszczonej armatury.
    Faktura zakupu jest imienna, na osobę prywatną.
    Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2014-11-06 22:33:54
    Temat: Re: Zniszczona nowa armatura w trakcie remontu
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 6 Nov 2014 13:21:38 -0800 (PST), Jacek Sokołowski napisał(a):

> [...]
    prysznicowej.
    > Panowie chcąc sobie pomóc zaczęli gmerać w powyższej i ją zniszczyli.

    Dlaczego uważasz, że nieuczciwej?

> [...]
    i gwarancje, oczywiście zniszczoną bateria dostali w stanie do jakiego ją

    Miło z ich strony, że są uczciwi i gotowi zwrócić koszty tego, co popsuli.

    > Moje pytanie czy musimy dostarczać gwarancje i dokument zakupu zniszczonej
    armatury. Faktura zakupu jest imienna, na osobę prywatną.
    > Proszę o pomoc.

    Nic nie musisz. Oczywiście możesz powiedzieć im żeby się wypchali i pozwać
    ich do sądu o zwrot kosztów baterii, ale skoro chcą się dogadać, to się
    dogadaj.
    Przypuszczam, że ta faktura i gwarancja jest im potrzebna do ustalenia
    kwoty i być może jakiś kombinacji z gwarancją. Daj im gwarancję, bo Tobie
    ona na nic i kopię faktury.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek