    From: "Krzysztof" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zniszczenie komputera a odszkodowanie...
    Date: 5 Oct 2004 14:24:21 +0200

    O sprawie zniszczenia komputera pisalem tydzien temu!
    Ale przypomne najwazniejsze:
    Firma remontujaca mieszkanie sasiadki kilkukrotnie doporowadzala do spiec w
    instalacji elektrycznej przez najprawdopowodniej wadliwie dzialajace urzadzenie.
    Zmieniali takze bezpieczniki, po zalozeniu wiekszych doprowadzili do spiecia w
    instalacji elektrycznej, co skutkowalo przepieciem elektrycznym i zniszczeniem
    mojego komputera (po przywroceniu zasilania przez elektrykow spoldzielni
    komputer dzialajacy podczas awarii nie dzialal!)
    Rozmowa z wlasicielka mieszkania nie przyniosla nic! Odmowlila ona podania
    swoich danych osobowych, przyznania ze byla taka awaria i do podania nazwy firmy
    remontujacej jej mieszkanie!
    Ja otrzymalem z serwisu ocene techniczna uszkodzonego sprzetu.
    Napisane jest w niej wprost ze uszkodzenie spowodowane zostalo przepieciem
    elektrycznym!

    Z pania nie da sie dogadac! Dwa dni po spowodowaniu awarii zawital do mnie
    dzielnicowy, ktory oswiadczyl ze otrzymal zawiadomienie iz usilowalem wyludzic
    od tej kobiety 10 tys zl. grozilem jej nozem etc.
    Istana komedja, ale najlepsza metoda obrony jest atak.

    W sobote odwiedzil mnie lysol i grozil ze jesli sie nieod... od tej kobiety to
    podpoali mi mieszkanie!
    Zlozylem zawiadomienie do policji i prokuratury.

    Ale mam do was pytanie gdzie znalezc wzor powodztwa o odszkodowanie i na
    podstawie jakich artyklow kodeksu cywinego moge domagac sie zadoscuczynienia!?

    moj mail to : p...@o...pl
    jesli moge prosic o pomoc to bede wdzieczny!

    Pozdrawiam Krzysztof.