  • 1. Data: 2006-03-30 22:30:16
    Temat: Zniesienie ( obniżenie ) podatku od darowizn dla najbliższych - czy i kiedy ?
    Od: i...@w...pl

    Witam . Coś mi się obiło o uszy j.w. Czy osoby zorientowane w tej
    kwestii mogą mi coś konkretnego o tym powiedzieć - tj. wlaśnie czy
    i kiedy miałoby to nastąpić ?

  • 2. Data: 2006-03-31 04:56:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    i...@w...pl wrote:
    > Witam . Coś mi się obiło o uszy j.w. Czy osoby zorientowane w tej
    > kwestii mogą mi coś konkretnego o tym powiedzieć - tj. wlaśnie czy
    > i kiedy miałoby to nastąpić ?

    Nigdy.
    Są kwoty wolne od podatku i niesądzę aby ktokolwiek miał ochotę to zmieniać.

  • 3. Data: 2006-03-31 05:18:47
    Od: "angel" <a...@o...pl>

    Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Witam . Coś mi się obiło o uszy j.w. Czy osoby zorientowane w tej
    kwestii mogą mi coś konkretnego o tym powiedzieć - tj. wlaśnie czy
    i kiedy miałoby to nastąpić ?

    ==================

    Od 2007 roku
    http://www.gazetaprawna.pl/?action=showNews&dok=1663
    .6.3.2.1.2.0.1.htm

    --
    Pozdrawiam,
    www.2go.pl

  • 4. Data: 2006-03-31 10:13:38
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    angel wrote:

    > Witam . Coś mi się obiło o uszy j.w. Czy osoby zorientowane w tej
    > kwestii mogą mi coś konkretnego o tym powiedzieć - tj. wlaśnie czy
> [...]

    PiS naobiecywał dużo obniżek. I jak na razie żadnej nie ma zamiaru
    zrealizować.