  • 11. Data: 2019-10-26 13:28:27
    Temat: Re: Znany polityk potrącił rowerzystkę
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.10.2019 o 13:23, Srek pisze:

    > Zacytujesz?

    sam sobie zacytuj prymitywie:))))))))))

  • 12. Data: 2019-10-26 13:31:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2019 o 13:28, u2 pisze:

    > sam sobie zacytuj prymitywie:))))))))))

    Czyli kłamiesz.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2019-10-26 13:39:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.10.2019 o 13:31, Srek pisze:

    > Czyli kłamiesz.

    kłamstwo należy udowodnić, dlatego w sądzie nie używa się tego słowa bez
    dowodów:)))))))))))))))

  • 14. Data: 2019-10-26 15:11:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-25 o 20:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A to bylo na przejezdzie ?

    Tak słyszałem.

    > Nieistotny - pociag ma pierwszenstwo niezaleznie od szlabanow !

    A rowerzystka ma pierwszeństwo na przejeździe rowerowym.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2019-10-26 15:25:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.10.2019 o 17:16, u2 pisze:

    > Znany polityk prawicy Artur Zawisza
    Kto to jest ten Artur ZAWISZA i czemu jest on tak znany. Ja do czasu
    przeczytania Twojego posta o nim nie słyszałem.

    --
    Robert Tomasik

  • 16. Data: 2019-10-26 15:26:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Kto to jest ten Artur ZAWISZA i czemu jest on tak znany. Ja do czasu
    > przeczytania Twojego posta o nim nie słyszałem.

    Google wyłączyli? Teraz jakaś moda na chwalenie się niewiedzą?

    Poseł 2001-2007.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2019-10-26 15:28:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kto to jest ten Artur ZAWISZA i czemu jest on tak znany. Ja do czasu
    > przeczytania Twojego posta o nim nie słyszałem.

    Znany jest z tego, że jest (byłym już) politykiem "prawicy".

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2019-10-26 16:38:49
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Kto to jest ten Artur ZAWISZA i czemu jest on tak znany. Ja do czasu
    > przeczytania Twojego posta o nim nie słyszałem.

    widziałem go nawet całkiem niedawno w telewizorni, podobny do ciebie,
    ciemny, z wąsami, trochę łysiejący:)

  • 19. Data: 2019-10-26 20:15:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie jest z P0, więc policjant nie musiał słyszeć o seryjnych przestępstwach.

    -----

  • 20. Data: 2019-10-26 23:55:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.10.2019 o 15:26, Liwiusz pisze:

    > Google wyłączyli? Teraz jakaś moda na chwalenie się niewiedzą?
    > Poseł 2001-2007.

    No ale oni piszą, że "znany polityk" i o to mi chodzi. Znany, to taki,
    co to nie trzeba po Google szukać, kim on jest.

    --
    Robert Tomasik