  • 1. Data: 2011-02-21 14:35:54
    Temat: Wlasciciel pojazdu ukrywa przestepce...
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    Witam

    Jak z praktycznego pkt widzenia przekonac wlasciciela pojazdu aby wskazal
    kto danego dnia prowadzil (lub jaka grupa osob mogla prowadzic) pojazd i
    popelnil wtedy czyn o ktory toczy sie postepowanie karne?

    Sprawce widzialy 3 osoby i zapisaly nr pojazdu jakim jechal. Gdyby
    wlasciciel wskazal komu wogole powierzal swoja wlasnosc to przy okazaniu
    mozna by sprawce wskazac... Jak na razie jest "nie bo nie"

    Pozdrawiam
    Mario

  • 2. Data: 2011-02-21 14:39:00
    Temat: Re: Wlasciciel pojazdu ukrywa przestepce...
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.02.2011 15:35, Mario pisze:
> [...]
    > wlasciciel wskazal komu wogole powierzal swoja wlasnosc to przy okazaniu
    > mozna by sprawce wskazac... Jak na razie jest "nie bo nie"

    Zleży kim jesteś w tej sprawie.

  • 3. Data: 2011-02-21 15:17:25
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    > Zleży kim jesteś w tej sprawie.

    oskarzycielem prywatnym

  • 4. Data: 2011-02-21 20:09:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.02.2011 16:17, Mario pisze:

    > oskarzycielem prywatnym

    A nie posiłkowym czasem? Który artykuł?

    Generalnie powołuje się go na świadka i zadaje pytania na rozprawie- jak
    sądowi nie odpowie, to ma duży problem.

  • 5. Data: 2011-02-21 20:12:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.02.2011 21:09, Andrzej Lawa pisze:

    > A nie posiłkowym czasem? Który artykuł?
    >
    > Generalnie powołuje się go na świadka i zadaje pytania na rozprawie- jak
    > sądowi nie odpowie, to ma duży problem.

    A, ważne pytanie: na jakim etapie jest sprawa?

  • 6. Data: 2011-02-22 17:12:48
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    prywatnym... to sprawa w trybie prywatnoskargowym...

    > A, ważne pytanie: na jakim etapie jest sprawa?

    wyznaczone dopiero pierwsze posiedzenie, w ramach postepowania wykonywanego
    przez Policje wlascicielka pojazdu stwierdzila, ze nie pamieta komu
    powierzyla auto... zupelnie jakby to chodzilo ja jakis fotoradar... eh..

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-02-22 21:16:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A nie posiłkowym czasem? Który artykuł?
    >
    > Generalnie powołuje się go na świadka i zadaje pytania na rozprawie-
    > jak sądowi nie odpowie, to ma duży problem.

    a jak odpowie nie pamiętam to co? Sąd nakaże łamanie kołem?

  • 8. Data: 2011-02-23 06:34:23
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > wyznaczone dopiero pierwsze posiedzenie, w ramach postepowania wykonywanego
    > przez Policje wlascicielka pojazdu stwierdzila, ze nie pamieta komu
    > powierzyla auto... zupelnie jakby to chodzilo ja jakis fotoradar... eh..

    A co zrobił sprawca w skrócie, jeśli można wiedzieć?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2011-02-23 15:56:58
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    > A co zrobił sprawca w skrócie, jeśli można wiedzieć?

    napasc, ze tak powiem w bialy dzien w srodku miasta... ;)

  • 10. Data: 2011-02-27 13:34:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.02.2011 22:16, Marek Dyjor pisze:

    > a jak odpowie nie pamiętam to co? Sąd nakaże łamanie kołem?

    Zagrozi grzywną - może podziała na pamięć ;)