  • 1. Data: 2005-10-09 06:45:45
    Temat: Zwrot zadatku
    Od: "Dziadek" <p...@p...onet.pl>

    Cze

    od kiedy mozna zaczac naliczac odsetki ustawowe od zadatku - od pierwszego dnia
    kiedy powstalo zobowiazanie czy dopiero od momentu zazadania splaty?

  • 2. Data: 2005-10-09 10:06:51
    Temat: Re: Zwrot zadatku
    Od: Tomasz Bartłomiej Lam <t...@w...info.pl>

    Dziadek napisał(a):
    > Cze
    >
    > od kiedy mozna zaczac naliczac odsetki ustawowe od zadatku - od pierwszego dnia
    > kiedy powstalo zobowiazanie czy dopiero od momentu zazadania splaty?

    ???
    Zwrot ZADATKU? A co, wykonawca zlecenia sie wycofał? Bo jeśli
    zleceniodawca się wycofał to ZADATEK nie ulega zwrotowi!

    TBL

  • 3. Data: 2005-10-09 10:31:23
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Dziadek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dnia
    > kiedy powstalo zobowiazanie czy dopiero od momentu zazadania splaty?

    Trzeba pamiętać, że zadatek to nie to samo co zaliczka.
    Jedno podlega zwrotowi drugie nie.

  • 4. Data: 2005-10-09 11:49:38
    Od: "Dziadek" <p...@p...onet.pl>

    uscislam

    zadatkowalem (zdefiniowane w umowie) mieszkanie a dotychczasowy wlasciciel nie
    wywiazal sie z umowy - nie byl w stanie przekazac mi wlasnosci wiec jako ze on
    nie wywiazal sie z umowy jest mi winny zadatek w podwojnej wysokosci - i teraz -
    czy moge naliczac odsetki ustawowe jak w opisane w pierwszym watku?

  • 5. Data: 2005-10-11 12:44:23
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    teraz -
    > czy moge naliczac odsetki ustawowe jak w opisane w pierwszym watku?

    a moze podwojna wartosc zadatku juz jest wystarczajaca "kara"?