  • 1. Data: 2008-12-11 10:48:10
    Temat: Zmiany w Kodeksie Pracy
    Od: "hubi" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    Prezydent podpisał Ustawę o zmianie ustawy - Kodeks pracy.
    http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/430.htm

    W pkt.11 czytamy m.in.:

    "Art. 2091. § 1. Pracodawca jest obowiązany:
    2) wyznaczyć pracowników do:
    b) wykonywania czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i
    ewakuacji pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie przeciwpożarowej,"

    Jakieś przemyslenia? Zapraszam do wymiany opinii.

    pozdr
    hubi

  • 2. Data: 2008-12-11 10:56:48
    Temat: Re: Zmiany w Kodeksie Pracy
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "hubi" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ewakuacji pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie przeciwpożarowej,"
    >
    > Jakieś przemyslenia? Zapraszam do wymiany opinii.

    Nie ma przemysleń.
    Bedą po wizicie PIP. ;)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-12-11 11:15:02
    Od: "hubi" <g...@p...onet.pl>

    > Nie ma przemysleń.
    > Bedą po wizicie PIP. ;)

    Hiehie, no właśnie. I tego chcę uniknąć wywołując ten temat. Liczę, że
    znajdą się chętni to dyskusji nad tym gniotem. A po kontroli PIP wolałbym
    mieć więcej kasy w kieszeni :)

    pozdr
    hubi

  • 4. Data: 2008-12-11 11:25:39
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 11 Dec 2008 12:15:02 +0100, hubi napisał(a):

    > A po kontroli PIP wolałbym mieć więcej kasy w kieszeni :)

    hahaha - sądzisz że PIPowcy Ci włożą do kieszeni kopertę? ;)))

  • 5. Data: 2008-12-11 11:30:49
    Od: "hubi" <g...@p...onet.pl>

    > hahaha - sądzisz że PIPowcy Ci włożą do kieszeni kopertę? ;)))

    Jak Ci nie zabiorą, to na 100 % nie włożą :)

    pozdr
    hubi

  • 6. Data: 2008-12-11 11:36:01
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 11 Dec 2008 12:30:49 +0100, hubi napisał(a):

    > Jak Ci nie zabiorą, to na 100 % nie włożą :)

    No widzisz :)
    Więc po ich wizycie na pewno nie będziesz miał więcej. Co najwyżej tyle
    samo ;)
    A najpewniej - troszkę mniej ;)

  • 7. Data: 2008-12-11 13:00:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    hubi pisze:

    > Jakieś przemyslenia? Zapraszam do wymiany opinii.

    Głupota

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.