  • 1. Data: 2008-12-11 09:26:21
    Temat: odszkodowanie i zadośćuczynienie po wypadku
    Od: a...@g...com

    Witam,

    moja mam zostala potrącona przez auto na przejściu na pieszych w
    wyniku czego doznała dość poważnych obrażeń (m. in. złamania kończyn,
    krwiak mózgu)

    Wiem, że mama może się ubiegać o odszkodowanie z OC kierowcy, który
    przyznał się do winy.

    Moje pytanie jest,czy mama może się ubiegać o zadośćuczynienie
    bezposrednio od sprawcy wypadku?
    Czy zakład ubezpieczeniowy, od którego mama się bedzie ubiegać o
    odszkodowanie z OC kierowcy nie będzie w tym wypadku próbował
    ewentualnie pomniejszyć swojego odszkodowania o kwote, którą
    zasadziłby sąd na rzecz mamy od kierowcy?

    Pozdrawiam,
    Artur