  • 1. Data: 2008-12-11 09:17:32
    Temat: Zagraniczny portal - zamowienie
    Od: "Mateusz Krzeminski" <k...@i...eu>

    Pracownik dostal polecenie ustne od szefa, wyslania zamowienia na reklame
    w zagranicznym portalu.
    Pracownik podpisal i wyslal listem zwyklym. Portal domaga sie pieniedzy w
    kwocie 500 EUR, szef dopiero teraz zauwazyl ze drobnym drukiem jest ta
    klauzula o oplacie.

    Kto ponosi odpowiedzialnosc za zamowienie ? Szef ? czy pracownik ktory to
    podpisal ?

    Firma zagraniczna przyjela rezygnacje z reklamy, ale domaga sie oplaty za
    okres kiedy reklama byla na ich portalu, czyli 500 EUR za kazdy rozpoczety
    rok, Firma zagraniczna odpowiedziala, że nie interesuje ich kto podpisal
    zamowienie i jest to wewnetrzna sprawa firmy.

  • 2. Data: 2008-12-11 09:21:33
    Temat: Re: Zagraniczny portal - zamowienie
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 11 Gru, 10:17, "Mateusz Krzeminski" <k...@i...eu> wrote:
    szef dopiero teraz zauwazyl ze drobnym drukiem jest ta
    > klauzula o oplacie.
    Czyli przyznal ze zlecil reklame?
    Za dlug odpowiada firma. Za to kto ten dlug zrobil firma moze w swoim
    zakresie pociaganc do odpowiedzialnosci.
    Jak szef jest normalny to zaplaci przyzna sie do bledu;) i nastepnym
    razem bedzie dawal umowy do poczytania innym.

  • 3. Data: 2008-12-11 09:37:34
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Niech zgadne czy jest to http://www.eurocityguide.com/

  • 4. Data: 2008-12-11 09:38:29
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Pracownik podpisal i wyslal listem zwyklym. Portal domaga sie pieniedzy
    > w kwocie 500 EUR, szef dopiero teraz zauwazyl ze drobnym drukiem jest ta
    > klauzula o oplacie.

    znowu jacys naciagacze z Hiszpanii czy Belgii?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2008-12-11 09:48:15
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 11 Dec 2008 10:38:29 +0100, rezist.com napisał(a):

    > znowu jacys naciagacze z Hiszpanii czy Belgii?

    To ja może zwrócę uwagę, że są jeszcze naciągacze ze Szwajcarii na znaki
    towarowe, oraz z Dalekiego Wschodu na domeny.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2008-12-11 09:50:26
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > towarowe, oraz z Dalekiego Wschodu na domeny.

    No i jeszcze ta kluska z Centrum Ochrony Domen,
    co napozyczala kasy od ludzi :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2008-12-11 14:38:51
    Od: "Mateusz Krzeminski" <k...@i...eu>

    http://www.intercable.ch/

  • 8. Data: 2008-12-11 16:16:55
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Krzeminski" <k...@i...eu> napisał w wiadomości
    o.pl...

> [...]
    > rok, Firma zagraniczna odpowiedziala, że nie interesuje ich kto podpisal
    > zamowienie i jest to wewnetrzna sprawa firmy.

    Poza tym, że trafiliscie na wyludzaczy sprawa prawnie jest bezprzemiotowa.
    Nie ma zobowiazania, bo zlozyla je osoba nieuprawniona do reprezentowania
    firmy.
    Radze poczytac to
    http://tinyurl.com/cuog5

    i to
    http://obrona6.webpark.pl/

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 9. Data: 2008-12-11 17:48:14
    Od: NoName <n...@n...pl>

    Mateusz Krzeminski pisze:

    > http://www.intercable.ch/

    To samo wydymali was jak wielu innych frajerow.

    A tak powaznie to olej ich cieplym moczem to znani oszusci i naciagacze.

    http://www.gazetaprawna.pl/forum2/viewtopic.php?f=3&
    t=12439
    http://www.stopecg.org/

    itercasbel to pewnie firma corka