  • 1. Data: 2009-09-28 11:27:23
    Temat: Zmiany ukształtownia terenu
    Od: karol <k...@k...pl>

    Witam!

    Chce na działce zrobic kilka przekopow i gorek do jazdy na crosach.
    Czy musze miec na to zgode np. gminy? (zaglebienie w terenie np 1 m i
    dwa metry w gore).

  • 2. Data: 2009-09-28 19:05:49
    Temat: Re: Zmiany ukształtownia terenu
    Od: "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "karol" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Chce na działce zrobic kilka przekopow i gorek do jazdy na crosach.
    > Czy musze miec na to zgode np. gminy? (zaglebienie w terenie np 1 m i dwa
    > metry w gore).

    Osobiscie uważam że tak atualnie jestem na etaipe oddawania budowy pod
    użytek i moge powiedziec ze czepiają sie milimietrów wiec pewnie tego tez
    sie bedą czepiac.

  • 3. Data: 2009-09-28 21:16:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > Chce na działce zrobić kilka przekopow i gorek do jazdy na crosach.
    > Czy musze miec na to zgode np. gminy? (zaglebienie w terenie np 1 m i dwa

    Ja bym w tym wypadku był skłonny uznać, że na budowę tego typu obiektów
    małej architektury wystarczy zgłoszenie i brak sprzeciwu. Najwyżej
    dostaniesz sprzeciw i podadzą podstawę prawną dla konieczności uzyskania
    zezwolenia.

  • 4. Data: 2009-09-29 09:06:49
    Od: karol <k...@k...pl>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > małej architektury wystarczy zgłoszenie i brak sprzeciwu. Najwyżej
    > dostaniesz sprzeciw i podadzą podstawę prawną dla konieczności uzyskania

    Rzecz w tym, że to działka rolna - zachodzi chyba zatem jeszcze zmiana
    przeznaczenia gruntu.

  • 5. Data: 2009-09-29 12:51:05
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Chce na działce zrobic kilka przekopow i gorek do jazdy na crosach.
    > Czy musze miec na to zgode np. gminy? (zaglebienie w terenie np 1 m i dwa
    > metry w gore).

    Czasami sie czepiaja, ze to powoduje zmiane kierunku wod opadowych i
    podziemnych - WIOS chyba czy cos podobnego

    Fantom

  • 6. Data: 2009-09-29 13:26:02
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 28 Wrz, 13:27, karol <k...@k...pl> wrote:

    > Chce na działce zrobic kilka przekopow i gorek do jazdy na crosach.
    > Czy musze miec na to zgode np. gminy? (zaglebienie w terenie np 1 m i
    > dwa metry w gore).

    raczej proste to nie bedzie... ktos juz zbudowal na swojej dzialce...
    skonczylo sie tak:

    http://miasta.gazeta.pl/kielce/1,35265,6185218,Wyrok
    _za_nielegalny_tor_motocrossowy.html

    jak to zwykle w PL pozostaje jezdzic tak, zeby nie dac sie zlapac :(

    WS

  • 7. Data: 2009-09-29 17:17:27
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "WS"
> [...]

    _za_nielegalny_tor_motocrossowy.html

    > jak to zwykle w PL pozostaje jezdzic tak, zeby nie dac sie zlapac :(

    to przypadek na działce na terenie prawnie chronionego parku.

    pzdr
    olo

  • 8. Data: 2009-09-29 19:16:14
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 29 Wrz, 19:17, "olo" <o...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "WS"

    > to przypadek na działce na terenie prawnie chronionego parku.

    niby tak...

    no to inny przypadek ;)
    tor w Poznaniu (wlasciwie jedyny "PRAWDZIWY" w Polsce)- wybudowany na
    odludziu, nastepnie powstaly domy (byc moze nawet na dzialkach
    kupionych taniej bo halas...) i... zaczynaja sie protesty okolicznych
    mieszkancow...

    http://wysokieobroty.moto.pl/auto/1,48297,5688802,To
    r_Poznan_za_glosny_.html

    http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=tor+poznan+h
    alas&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq=tor+poznan+hal
    as&fp=133bb138b911115b

    WS