  • 1. Data: 2009-09-28 07:22:52
    Temat: Jaki tytul przlewu za prace ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    JAkie sa mozliwe tytuly przelewu na konto bankowe za wykonywana prace w
    ramach eteatu. Np wynagrodzenie za styczen 2009 itp. JAkie sa mozliwosci,
    aby zarowno wplacajacy, przyjmujacy czy "inny US" nie mial watpliwosci o
    czym mowa ?

    Fantom

  • 2. Data: 2009-09-28 16:49:19
    Temat: Re: Jaki tytul przlewu za prace ?
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    Fantom pisze:
> [...]
    > ramach eteatu. Np wynagrodzenie za styczen 2009 itp. JAkie sa
    > mozliwosci, aby zarowno wplacajacy, przyjmujacy czy "inny US" nie mial

    Ja dostaję:
    WYNAGRODZENIE ZA XX/YYYY
    Oczywiście z konta firmy w której jestem zatrudniony.