  • 1. Data: 2004-07-19 13:14:30
    Temat: Zmiana właściciela najtańszym kosztem
    Od: "Janek Kunicki" <j...@t...pl>

    Cześć czy mogę przekazać samochód, który kupiłem nie spełna 30 dni temu
    (no i jeszcze nie rejstrowałem na siebie, więc dowód jest starego zbywcy)
    komuś innemu. Żeby ta inna osoba poszła teraz do WK i wzięła auto na
    siebie. Jaką procedurą prawną jest zrobić to najszybciej i najtaniej.
    Dodam, że osoba która miałaby zostać ostatecznie właścicielem auta mieszka
    w innym regionie niż ja, jest moim dalszym członkiem rodziny, ale ma to
    samo nazwisko co ja.

    Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

    Pozdr. Janek