  • 1. Data: 2004-07-19 11:54:21
    Temat: nasionka - czy mozna posiadac
    Od: "Paweł K." <u...@i...pl>

    Hej. Mam pytanie: Czy mozna posiadac - legalnie - nasionka konopii
    indyjskich? tudzież handlować? Bo wiem ze uprawa jest nielegalna.

  • 2. Data: 2004-07-19 14:09:42
    Temat: Re: nasionka - czy mozna posiadac
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Hej. Mam pytanie: Czy mozna posiadac - legalnie - nasionka konopii
    > indyjskich? tudzież handlować? Bo wiem ze uprawa jest nielegalna.

    nasionka posiadac i sprzedawac mozesz, nie mozesz tylko chodowac.

    P.

  • 3. Data: 2004-09-06 12:39:06
    Od: "Rumcajs\(TM\)" <r...@p...onet.pl>

    *Przemyslaw Rokicki* napisał:
    > nasionka posiadac i sprzedawac mozesz, nie mozesz tylko chodowac.

    Czy aby napewno?
    Interesują mnie egzotyczne rośliny _użytkowe_ .
    Uprawiam w domu kawę, herbatę, cytrusy wielu rodzajów, bananowca, bawełnę
    itd.
    Wszystko po 1 egz. Czy w tej kolekcji nie mogę umieścić konopii (użytkowa
    roślina włóknista)?

    Rumcajs(TradeMark)

  • 4. Data: 2004-09-16 18:13:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    bawełnę
    > itd.
    > Wszystko po 1 egz. Czy w tej kolekcji nie mogę umieścić konopii

    nie.

    P.