  • 1. Data: 2005-06-26 21:50:43
    Temat: Zmiana ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę...
    Od: Cyklista <p...@i...pl>

    Witam!

    16 sierpnia wchodzi w życie nowelizaacja ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu
    w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków.
    Nowelizacja ta zmienia definicję przyłącza kanalizacyjhnego, w wyniku
    czego większość kosztów jego budowy (od pierwszej studzienki lub od
    granicy działki) przejmuje przedsiębiorstwo wodno-kanalizacyjne.
    Usłyszałem (chyba w telewizji). że również osoby które już wcześniej
    (przed wejściem nowelzacji w życie?)wybudowały całe przyłącze na własny
    koszt mają otrzymać zwrot poniesionych kosztów.
    Proszę o informację, czy jest to prawda,czy też coś źle zrozumiałem, bo
    "normalnie" przecież prawo nie działa wstecz.
    Jeżeli to jednak prawda, to jak daleko w przeszłośc miałoby to działać?
    W nowelizacji nic na tem temant nie znalazłem...

    Pozdrawiam

    Przemek