  • 1. Data: 2005-06-22 16:49:49
    Temat: Zmiana pracy-chorobowe [Pilnie]
    Od: "RaMoon" <r...@o...pl>

    Witam serdecznie.
    Znalazlem sie w takiej sytuacji, jestem od dzisiaj do piątku na chorobowym
    (nadciągniete scięgno prawej ręki), w godzinach popołudniowych dostałem
    telefon z kożystniejszą ofertę pracy (ktora ma się rozpocząć 4 lipca), jutro
    mam zamiar jechać do obecnej pracy załatwić rozwiązanie umowy za
    porozumieniem stron. Moje pytanie brzmi, czy pracodawca może sie do mnie
    przyczepić jutro, że będąc na chorobowym przyjeżdżam załatwiać takie
    sprawy??
    Pozdrawiam RaMoon

  • 2. Data: 2005-06-22 17:06:32
    Temat: Re: Zmiana pracy-chorobowe [Pilnie]
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > porozumieniem stron. Moje pytanie brzmi, czy pracodawca może sie do mnie
    > przyczepić jutro, że będąc na chorobowym przyjeżdżam załatwiać takie
    > sprawy??

    Toalezy czy masz lezec czy mozesz chodzic. Poczytaj L4

    Dan

  • 3. Data: 2005-06-22 17:11:15
    Od: "RaMoon" <r...@o...pl>

    Niestety L4 jest juz jest u pracodawcy :(

  • 4. Data: 2005-06-22 18:48:39
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "RaMoon" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > porozumieniem stron. Moje pytanie brzmi, czy pracodawca może sie do mnie
    > przyczepić jutro, że będąc na chorobowym przyjeżdżam załatwiać takie

    To nie jest wysoka gorączka, czy połamany kręgosłup, a niesprawna ręka,
    więc na 100 procent w zwolnieniu jest, że można chodzić.

  • 5. Data: 2005-06-22 19:35:47
    Od: "RaMoon" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > To nie jest wysoka gorączka, czy połamany kręgosłup, a niesprawna
    ręka,
    > więc na 100 procent w zwolnieniu jest, że można chodzić.

    Tez mi sie tak wydaje, ale wole zapytac :)