  • Data: 2003-03-03 13:18:51
    Temat: Zmiana kategorii "wojska" z A na D - możliwe?
    Od: ptashek <p...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy są jakieś przepisy regulujące takowe postępowanie? W ustawie o
    obronności coś nie bardzo zostało to ujęte albo nie znalazłem.

    Chodzi o zmianę kategorii ze względu na stan zdrowia.
    Załóżmy, że poborowy dostał "A", później miał jakieś przejścia życiowe i
    fizycznie nie jest zdolny do służby - nie wiem, jakaś choroba, wypadek itp.
    - choć w świetle ustaleń komisji jest zdolny do tejże służby.

    Czy - a przede wszystkim JAK - można przeprowadzić takie postępowanie? Jakie
    przepisy to regulują?

    Z góry dzięki za pomoc :-))

    FUT: poster (nie subskrybuję grupy...)
    --
    Łukasz 'ptashek' Szmit
    ICQ: 70023506 / GG: 14279 / IRC: #Polonia / PGP Key ID: 0x374961F0 /