  • 1. Data: 2006-03-27 09:50:51
    Temat: stowarzyszenie zwykle
    Od: Wiktor <w...@m...com>

    Witam

    Czy ktos z Was moglby mi odpowiedziec ...

    Jakie prawa ma stowarzyszenie zwykle

    W szczegolnosci czy moze byc strona w sadzie w sprawie grupy osob
    (oczywiscie ma to w swoim regulaminie)

    O ile odpowiedz jest tak, to z czego to wynika.

    pozdrawiam

    Wiktor

  • 2. Data: 2006-03-27 13:22:25
    Temat: Re: stowarzyszenie zwykle
    Od: "Kordeus" <k...@p...onet.pl>

    > Czy ktos z Was moglby mi odpowiedziec ...
    >
    > Jakie prawa ma stowarzyszenie zwykle

    http://www.tnz.most.org.pl/uprawnienia/u_stow.htm
    Ustawa o Stowarzyszeniach.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-04-02 21:58:22
    Od: Wiktor <w...@m...com>

    Kordeus wrote:

    > http://www.tnz.most.org.pl/uprawnienia/u_stow.htm
    > Ustawa o Stowarzyszeniach.

    Ustawe o stowarzyszeniach przeczytalem przedtem wiele razy. Chodzilo mi
    o mozliwosc zalozenia stowarzyszenia przez grupe pokrzywdzonych osob dla
    prowadzenia sprawy przed sadem.

    Ustawa tym sie nie zajmuje. W zwiazku z tym rozumiem ,ze skoro nie ma
    zakazu (a nie ma) to stowarzyszenie mozna do takiego celu wykorzystac.
    Wiktor