  • 1. Data: 2004-12-20 11:32:01
    Temat: Pomocy, niełatwa sprawa - Nieprawne używanie logotypu na stronie internetowej.
    Od: qsqs <q...@t...pl>

    Jw, Wykonywałem pewnej firmie strone internetową i współpraca na
    początku szła dobrze ... Nie mieli logotypu więc powiedziałm że im w
    cenie witryny zaprojektuję logo. Po wykonaniu witryny i logo klient
    powiedział mi ze nie zapłaci i że kończy współpracę. Doszło do potyczek
    słownych, gdyz dla mnie i dla wielu umowa słowna jest wiążąca ale dla
    niego niestety nie. Koniec końców, napisałem do nich maila że zabraniam
    korzystać z pomysłów oraz rozwiązań graficznych w przypadku strony jak i
    zabraniam korzystać z logotypu. Na dzień dzisiejszy zrobili "po
    kosztach" stronę u jakiegoś studenta który skorzystał z mojego layoutu i
    podzielenia strony i przedewszystkim to co najważniejsze na stronie
    internetwej na samym środku widnieje logo do którego nie maja prawa,
    gdyż zabroniłem im koszystać z niego. Doszły mnie także słuchy że
    uzywaja go w publikacjach poligraficznych ale na to muszę znaleźć
    dowody, stronę widziałem juz dziś :( !!!

    Co mogę zrobić, sprawę chcę założyć napewno, ale jak udowodnić, coś co
    nie jest wydrukowane tylko jest w siecie, nie mogę napisac do nich bo
    usuną strone i po krzyku. Chcę żeby ponieśli karę i chcę odszkodowania,
    zadna firma nie ma prawa robić sobie jaj z ciężkiej pracy. W jakiej
    kolejnośći i jakie kroki powinienem poczynić.
    pozdrawiam qsqs