  • 1. Data: 2006-04-20 16:56:22
    Temat: Ziobro: Rozważamy zmianę konstytucji
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro powiedział w czwartek, że po wyroku
    Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aplikacji adwokackich rozważana jest
    zmiana konstytucji.

    więcej http://wiadomosci.onet.pl/1309535,11,item.html

    HaNkA

  • 2. Data: 2006-04-20 17:00:51
    Temat: Re: Ziobro: Rozważamy zmianę konstytucji
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro powiedział w czwartek, że po
    > wyroku Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aplikacji adwokackich
    > rozważana jest zmiana konstytucji.

    Niech sobie "rozważa"...

    --
    marfi

  • 3. Data: 2006-04-20 17:02:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Oglądałem jego konferencje prasową. Okazało się że nie wie o czym mówi
    czyli nie zna nawet ustnych motywów orzeczenia TK.
    Cop zresztą wcale mnie nie zdziwiło ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 4. Data: 2006-04-20 18:32:37
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    > Oglądałem jego konferencje prasową. Okazało się że nie wie o czym mówi
    > czyli nie zna nawet ustnych motywów orzeczenia TK.
    > Cop zresztą wcale mnie nie zdziwiło ...

    Też to widziałem i też mam podobne odczucia. Chyba osiągnął już swój poziom
    niekompetencji :-)))

    --
    Pozdrawiam Wielkanocnie :-)))
    (\ /)

  • 5. Data: 2006-04-20 20:00:34
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Maciej Ślużyński napisał(a) w wiadomości: ...

    >Też to widziałem i też mam podobne odczucia. Chyba osiągnął już swój poziom
    >niekompetencji :-)))

    Min. Ziobro rzeczywiście ma skłonności do swoistej interpretacji prawa
    i ręcznego sterowania. Zabawnie też w ustach PiSowca (być może koalicjanta
    dla Samoobrony i LPR) brzmi powoływanie się na autorytet Banku Światowego...
    Ale jeżeli uznamy, że trybunał oparł się na konstytucji, to chyba
    rzeczywiście czas coś z nią zrobić, czemu dotychczas byłem umirakowanie
    przeciwny. Moim zdaniem obecnie jest to akt prawny dla państwa
    socjalistyczno-korporacyjnego
    Arek

  • 6. Data: 2006-04-20 20:16:52
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    Fajnie, tylko że jeśli chodzi o aplikacje to nic ale to nic się nie zmieniło...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2006-04-21 16:21:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):
    > Oglądałem jego konferencje prasową. Okazało się że nie wie o czym mówi
    > czyli nie zna nawet ustnych motywów orzeczenia TK.
    > Cop zresztą wcale mnie nie zdziwiło ...

    mozesz troszke rozwinac, przegapiłem chyba te konferencje. ?

    P.