  • 1. Data: 2006-04-20 15:58:39
    Temat: odleglosc drzewa od granicy
    Od: "ricki" <r...@g...pl>

    Mam takiego upierdliwego sasiada, ktory zawsze ma o wszystko pretensje.
    Posadzil w odleglosci ok. 50cm od granicy mojej posesji kilka drzew
    (brzozy). Teraz gdy drzewa urosly ich galezie przechodza na moja posesje, a
    przy probach ich obciecia za kazdym razem ma jakis problem. Czy istnieja
    przepisy precyzyjnie wskazujace w jakiej odleglosci od granicy mozna
    posadzic drzewa (konkretnie brzozy)?
    pozdrawiam
    ricki

  • 2. Data: 2006-04-20 18:03:05
    Temat: Re: odleglosc drzewa od granicy
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "ricki" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > posadzic drzewa (konkretnie brzozy)?

    Mam takiego upierdliwego sasiada, ktory zawsze ma o wszystko pretensje.
    Posadzilem na mojej posesji kilka drzew a on chce mi je obcinać

    Nie mogłem sie powstrzymać :-)
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-04-20 18:23:08
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    ricki <r...@g...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
> [...]
    > problem. Czy istnieja przepisy precyzyjnie wskazujace w jakiej
    > odleglosci od granicy mozna posadzic drzewa (konkretnie brzozy)?
    Nie, nie ma
    Ale za to jest art. 150 kc

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 4. Data: 2006-04-20 19:16:41
    Od: "ricki" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Nie, nie ma
    > Ale za to jest art. 150 kc

    SUPER, dziekuje uprzejmie, a koledze gasperowi nie zycze takiego sasiada bo
    wowczas bedzie musial odszczekiwac co napisal, bo wspomni moje slowa

    Serdecznie pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-04-21 05:32:40
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl>

> [...]
    > przy probach ich obciecia za kazdym razem ma jakis problem. Czy istnieja
    > przepisy precyzyjnie wskazujace w jakiej odleglosci od granicy mozna

    Przepisów nie ma co do odległości, ale jeśli chodzi o gałęzie to:
    1. piszesz pismo do sąsiada, że żadasz obciecia przechodzących gałęzi i ma
    na to 2 tygodnie
    2. jak nie obetnie to po upływie 2 tyg możesz sam poobcinać
    odpowiednie przepisy znajdziesz w necie, sam kiedyś to potrzebowałem