  • 1. Data: 2003-06-24 12:00:10
    Temat: Ziemia Rolna a nowa ustawa od 15 lipca br.
    Od: Kontra <j...@p...onet.pl>

    Chcialbym sie dowiedziec jak bedzie wygladalo kilka kwesti w sprawie
    ziemi rolnej czy tez gospodarstwa rolnego.

    1. czy majac kawalek ziemi rolnej bede mogł przeksztalcic ja na
    dzialke budowlana, ktora pozniej bede mogl swobodnie sprzedac??

    2. czy majac gospodarstwo rolne bede mogl sprzedac je "nie rolnikowi",
    pomijam tu fakt innej ziemi rolnej.

    3. czy od posiadanej ziemi rolnej bedzie sie placic jakis wiekszy
    podatek??

    4. w przypadku spadku np. gospodarstwa z ziemia rolna czy beda jakies
    problemy z przepisaniem tego na mnie jezeli nie jestem rolnikiem??

    Pozdrawiam i z gory thx za odpowiedzi.