  • 1. Data: 2003-06-24 10:03:38
    Temat: 100 m. od linii brzegowej jeziora
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl>

    Witam,
    Jakie przepisy regulują strefę ochronną 100m.od linii brzegowej jeziora i co
    wolno robić w takiej strefie
    Pozdr.
    Janusz

  • 2. Data: 2003-06-24 20:12:39
    Temat: Re: 100 m. od linii brzegowej jeziora
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    Janusz <i...@a...com.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Jakie przepisy regulują strefę ochronną 100m.od linii brzegowej jeziora i co
    > wolno robić w takiej strefie

    USTAWA z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne.

    np. tu:
    http://www.prawo.psm.pl/?x=D2001_115_1229

    nie wiem, czy jest tam o tych 100 m, ale jest o tym co to jest brzeg i co
    można, czego nie wolno, a co trzeba robić z brzegiem. Od tego bym zaczął.

    Pozdrawiam
    Szymon