  • Data: 2003-10-22 08:54:05
    Temat: Re: Zgubiłem klucz od WinXP
    Od: "Andrzej" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Przecież jeśli system
    > masz *zainstalowany* to możesz z niego korzystać.
    > Jeśli zaś nie masz go zainstalowanego to nie ma z czego
    > "wyciągać" tego numeru.

    System był zainstalowany do wczoraj, został wystrzelony w kosmos i przy
    próbie ponownej instalacji okazało się, że certyfikat z numerkiem poszedł
    się relaksować. Wiem, że to idiotyzm, no ale tak wyszło. Tak więc mam czysty
    dysk oraz płytkę, i wk*ny jestem ekstremalnie na wiadomą firmę. Więcej nie
    zarobią na mnie ani złotówki. Jak możesz, to program podeślij (mój adres
    jest ok), może się przyda w przyszłości. Że też nie miałem go wczoraj,
    problemu by nie było.

    Pozdr.,
    Andrzej