  • 1. Data: 2004-04-28 18:20:41
    Temat: Odebranie ulgi energetycznej.
    Od: "Wiesiek." <k...@p...onet.pl>

    Witam Prawników !
    Mam pytanie o legalność, zgodność z prawem' nabytym' "odebrania" ulgi/ zniżki za
    zużuwana energię elektryczną.
    Jestem emerytowanym pracownikiem jednej z elektrowni. Na emeryture przeszedłem
    z państwowej elektrowni, która teraz ma innego , prywatnego, właściciela.
    Dwa dni temu otrzymałem pismo treści :

    Zawiadomienie.
    Stosownie do ustalenia przyjętego przez Zespół Trójstronny ds. Branży
    Energetycznej od 1 lipca 2004 roku , ...xxxxxx... Zakład Energetyczny S.A.,
    zaprzestaje finansowania taryfy pracowniczej dla emerytów i rencistów z zakładów
    pacy, które nie są wpisane do Załącznika nr 1 Ponadzakładowego Układu
    Zbiorowego Pracy dla Pracowników Przemysłu Energetycznego Karta Rejestrowa U-I,
    Karta Rejestrowa U-IV.
    Poczynając od 1lipca 2004 r będzie Pan(i) obciążony(a) należnością za zużytą
    energię elektryczną po pełnych cenach wg taryfy dla gospodarstw domowych G-11
    lub G-12.
    Tu podpis i pieczęć
    Dyrektora

    Rejonu Energetycznego
    Za wszelkie porady, sugestie, wyjaśnienia juz teraz dziękuję.
    Wiesiek.
    Emeryt od pięciu lat, 'normalny", nie wcześniejszy, po 22 latach pracy w
    energetyce i 47 ogólnie.