    From: Ernesto <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zgłoszenie o sprzedaży auta
    Date: Mon, 19 May 2008 20:17:55 +0200

    Witam!
    Odziedziczyłem po ojcu samochód (ale również siostra i mama) - w wyniku
    orzeczenia sądu i podziału spadku.
    U notariusza mama i siostra w formie darowizny przekazały mi samochód.
    Nie przerejestrowywałem go na siebie (byłem również współwłaścicielem
    auta - kiedy ojciec jeszcze żył czyli tylko ja i on byliśmy
    właścicielami).
    Mam akt notarialny, który potwierdza, że jestem właścicielem samochodu.
    Nie mam już innych dokumentów - ponieważ są u notariusza i w urzędzie
    skarbowym (w archiwum).

    I teraz pytanie: czy sam akt notarialny wystarczy, żeby sprzedać auto i
    zgłosić wydziałowi komunikacji, że auto zostało sprzedane, czy też mam
    znów biegać po urzędach, sądach i z powrotem zebrać wszystkie papiery
    (które i tak są opisane w akcie notarialnym)?

    --
    Pozdrawiam,
    Ernesto