  • 11. Data: 2011-10-07 15:36:05
    Temat: Re: Zgłoszenie do rejestru dłużnikĂłw
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j6n4ch$2ni4$1@news.mm.pl...
    > Po prostu dziś, wracając do domu, znalazłem w drzwiach kartkę "Pilne!!,
    > Proszę o kontakt pod nr tel... K....." (gdzie K.... to numer spornej
    > polisy). Bez żadnego podpisu, pieczątki. Po prostu odręcznie napisana
    > karteluszka. Najwyraźniej firma windykacyjna KGPN przeszła do kolejnego
    > etapu wywierania presji. Ponieważ nie zamierzamy się ugiąć, to zapewne
    > nie będzie to pierwsza wizyta. Czy w razie kolejnej mogę wezwać policję?

    Policję wezwać możesz, ale to sensu żadnego nie ma. Natomiast nie masz
    żadnego obowiązku oddzwaniać.

  • 12. Data: 2011-10-07 23:00:55
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-07 17:00, Marek pisze:
> [...]
    > etapu wywierania presji. Ponieważ nie zamierzamy się ugiąć, to zapewne
    > nie będzie to pierwsza wizyta. Czy w razie kolejnej mogę wezwać policję?

    Tak. Nikt z firmy windykacyjnej nie ma prawa nachodzić kogoś w mieszkaniu.
    Już niektórzy zabulili karę.
    http://lipczyk.net/bezprawie/200904/windykacje.html
    http://www.forbes.pl/artykuly/sekcje/sekcja-strategi
    e/wyjscie-z-cienia,806,1

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 13. Data: 2011-10-08 16:57:58
    Temat: Re: Zg
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.10.2011 19:31, Robert Tomasik pisze:

    > Zmuszanie do określonego zachowania (art. 191) myślę, ze by z tego się
    > dało wykręcić.

    Wiesz, wykręcić się można od wszystkiego, włącznie z rozbojem - jeśli ma
    się tylko właściwe "plecy" i kontakty.

    Literalnie przesłanki artykułu spełnia - ciekawe, jakie jest
    orzecznictwo... i przy jakich układach stron z sądem.

  • 14. Data: 2011-10-08 17:45:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4e908152$1@news.home.net.pl...

> [...]
    >
    > Literalnie przesłanki artykułu spełnia - ciekawe, jakie jest
    > orzecznictwo... i przy jakich układach stron z sądem.

    To już nawet nie kwestia ukłądów, tylko poglądów poszczególnych osób
    nadzorujących to postępowanie.

  • 15. Data: 2011-10-09 14:28:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2011 19:45, Robert Tomasik pisze:

    > To już nawet nie kwestia ukłądów, tylko poglądów poszczególnych osób
    > nadzorujących to postępowanie.

    Oraz układów. Wiem, że oficjalnie nie możesz tego potwierdzić, ale
    wszyscy w temacie wiedzą, że wystarczy znać wejścia i mieć "smar", a
    prawie wszystko da się załatwić.

  • 16. Data: 2011-10-09 15:15:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4e91afe2$1@news.home.net.pl...

    > Oraz układów. Wiem, że oficjalnie nie możesz tego potwierdzić, ale
    > wszyscy w temacie wiedzą, że wystarczy znać wejścia i mieć "smar", a
    > prawie wszystko da się załatwić.

    Trochę układów może i faktycznie pozwala coś tam zmienić. No ale idealnego
    i odpornego na to systemu nikt nie wymyślił i nie ma co tu psioczyć.
    Uważam, że wiele sie na lepsze w tej materii zmieniło w ciągu ostatnich
    kilkunasu lat.