  • 11. Data: 2010-07-11 13:00:21
    Temat: Re: "Zginanie prawa" :)
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    > Nie słyszałem o kontroli "wszystkiego na raz" (ale to pewnie Maddy ma
    > dużo lepszy ogląd), mi kontrolowali konkretnie "PIT za jeden rok".

    wezwali wczesniej czy po prostu przyszli i zadzwonili do domu/firmy ?

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 12. Data: 2010-07-11 13:43:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 08 Jul 2010 16:08:22 +0200, Kotlet mielony napisał(a):

    > A czy takie kontrole w jednoosobowych firmach dotycza z reguly pitu lub
    > vatu czy raczej wszystko na raz jest kontrolowane?

    PIT i VAT to są dwa oddzielne działy w US. Więc każdy kontroluje swoje.
    Ale w niektórych US istnieje obieg informacji między tymi działami i
    zaraz po zakończeniu kontroli np. VAT, która coś znalazła, rozpoczyna się
    kontrola PIT dotycząca tego samego okresu.

  • 13. Data: 2010-07-12 07:15:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Jul 2010, Kotlet mielony wrote:

    > wezwali wczesniej czy po prostu przyszli i zadzwonili do domu/firmy ?

    Przyszli, przy czym pierwszy raz przyszli:
    - wcisnąć powiadomienie o kontroli
    - odebrać oświadczenie czy występuję sam czy korzystam z przedstawiciela
    (doradcy podatkowego)
    - umówić się na "właściwą" kontrolę w rozsądnym terminie

    Książkę kontroli (przy tym pierwszym razie) im wcisnąłem sam (wiem
    że mam mieć, nie wiem czy by spytali).

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2010-07-12 19:30:41
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    > (doradcy podatkowego)
    > - umówić się na "właściwą" kontrolę w rozsądnym terminie

    i wtedy zalozyles ksiege :-)

    > Książkę kontroli (przy tym pierwszym razie) im wcisnąłem sam (wiem
    > że mam mieć, nie wiem czy by spytali).

    a ta ksiazka kontroli to wyswtarczy kartka A4 czy trzeba cos kupowac ?:)

    jaka byla przyczyna kontroli i jak sie to skonczylo ?

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 15. Data: 2010-07-14 09:39:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Jul 2010, wspolna-flaszka.pl wrote:

    > i wtedy zalozyles ksiege :-)

    :)
    No, akurat miałem wcześniej ;)

    > a ta ksiazka kontroli to wyswtarczy kartka A4 czy trzeba cos kupowac ?:)

    IMVHO wystarczy kartka.
    Ale bez złożenia na pół to pewnie nie będzie "książka" ;)

    > jaka byla przyczyna kontroli i jak sie to skonczylo ?

    Przyczyna? A jest coś takiego? ;)
    Skończyło się stwierdzeniem zawyżenia kosztów o jakieś 100 zł
    (faktycznie wpisałem dwa razy ten sam bilet :D) oraz wykazaniem
    kosztów w podobnej wysokości nie ujętych w księgach (miałem
    f-rę za łącze czy coś takiego z przełomu roku - dla wygody
    wpisuję "razem z VATem" i przeoczyłem, jak przygotowywałem
    dokumenty do kontroli to wyłuskałem i miałem w zanadrzu).

    I tyle (jak dotąd).

    pzdr, Gotfryd