    From: "Orr" <O...@T...NIE.MA.autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zezwolenia na broń palną?
    Date: Tue, 26 Feb 2008 09:10:39 +0100

    Witam

    Słyszałem (choć nie z mediów a od znajomego) że można będzie wkrótce
    posiadać broń w celu obrony własnego domu, tzn. jak ktoś do niego siłą
    wejdzie. Nie uwierzyłem, ale muszę się upewnić. Moja matka jest lekarzem
    medycyny pracy i zastanawia się czy zrobić kurs zezwalający na wydawanie
    zezwoleń ( głupio brzmi, ale mam nadzieję, że wiecie o co chodzi :) Gdyby
    liczba osób potrzebujących zezwolenia na posiadanie broni spadła, to ten
    kurs jej się nie opłaci.

    Jak to jest?

    Pozdrawiam.