  • 1. Data: 2003-04-02 06:34:23
    Temat: Zabezpieczenie rodziny przed i po ślubie
    Od: "Tomasz Lewandowski" <t...@p...fm>

    Witam szanownych grupowiczów:)
    Chciałbym dowiedzieć się jak mając założoną działalność gospodarczą,
    zabezpieczyć najbliższą rodzinę: żonę, dzieci przed i po ślubie, aby
    ochronić ich przed ewentualnymi skutkami powstałych długów.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    TomaszL

  • 2. Data: 2003-04-02 07:46:45
    Temat: Odp: Zabezpieczenie rodziny przed i po ślubie
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz Lewandowski <t...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6e0e1$po4$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > zabezpieczyć najbliższą rodzinę: żonę, dzieci przed i po ślubie, aby
    > ochronić ich przed ewentualnymi skutkami powstałych długów.

    znieść wspólność majątkową póki nie ma jeszcze długów...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-04-02 08:20:39
    Temat: Re: Zabezpieczenie rodziny przed i po ślubie
    Od: "Tomasz Lewandowski" <t...@p...fm>

    > znieść wspólność majątkową póki nie ma jeszcze długów...
    >
    > Sandra

    OK.
    A co w przypadku posiadania zadłużenia w momencie ślubu, czy zadłużenie od
    tego momentu obejmuje już całą rodzinę? Czy członków rodziny obejmie jedynie
    ewentualne zadłużenie powstałe od momentu ślubu?
    TomaszL

  • 4. Data: 2003-04-02 08:21:39
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz Lewandowski <t...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6e6gb$p57$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    jedynie
    > ewentualne zadłużenie powstałe od momentu ślubu?

    na ten temat pisałam kilka razy poszperaj w archiwum ...

    Sandra

  • 5. Data: 2003-04-02 08:58:22
    Od: "Tomasz Lewandowski" <t...@p...fm>

    > na ten temat pisałam kilka razy poszperaj w archiwum ...
    >
    > Sandra

    Dziękuję :)
    chciałbym jeszcze zapytać jak dostać się do archiwum, bo chyba nie jestem
    zbyt biegły... ;)
    TomaszL

  • 6. Data: 2003-04-02 09:07:03
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz Lewandowski <t...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6e8ms$7op$...@n...news.tpi.pl...
    > Dziękuję :)
    > chciałbym jeszcze zapytać jak dostać się do archiwum, bo chyba nie jestem
    > zbyt biegły... ;)

    i tu mnie załamałes :-) bo ja nigdy nie wchodzilam do archiwum i nie
    potrafie :-) o przynależności przedmiotu majątkowego do majątku odrębnego w
    świetle art.33 k.r.o odgrywa role
    -czas i sposób nabycia przedmiotu
    -jego przeznaczenie ,charakter

    Sandra

  • 7. Data: 2003-04-02 09:19:47
    Od: "Tomasz Lewandowski" <t...@p...fm>

    o przynależności przedmiotu majątkowego do majątku odrębnego w
    > świetle art.33 k.r.o odgrywa role
    > -czas i sposób nabycia przedmiotu
    > -jego przeznaczenie ,charakter

    > Sandra

    ahem, coś kiedy czytałem o czarnej magii i zrozumienie jej słów wydaje mi
    się w tym momencie prostrze ;)
    jeśli Mogłabyś mnie pokierować na jakieś źródła - linka w którym mógłbym
    odczytać ten "art.33 k.r.o", ewentualnie definicje "przedmiotu majątkowego "
    lub "majątku odrębnego " byłbym wdzięczny :)
    pozdrawiam
    TomaszL

  • 8. Data: 2003-04-02 10:40:31
    Od: "Paweł \"gonzo\" Gontarek" <g...@N...pl>

    Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

    www.newsgate.pl - tam powinno byc archiwum wszystkich grup dyskusyjnych :)

    gonz0

  • 9. Data: 2003-04-02 11:20:39
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Paweł "gonzo" Gontarek <g...@N...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b6eev1$bir$...@a...news.tpi.pl...
    > www.newsgate.pl - tam powinno byc archiwum wszystkich grup dyskusyjnych :)

    bardzo dziękuje

    Sandra

  • 10. Data: 2003-04-02 11:29:41
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz Lewandowski <t...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6e9v4$cef$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    "
    > lub "majątku odrębnego " byłbym wdzięczny :)

    pozwolisz ,ze wieczorkiem napisze o istotnych sprawach dot. majatku bo ,żeby
    nie było to dla Ciebie czarną magia to musze więcej napisac :-) a teraz
    zmykam :-)

    Sandra