  • 1. Data: 2003-04-02 06:24:41
    Temat: wystawić weksel?
    Od: g...@p...onet.pl

    Mam jeszcze jedno pytanie:
    Osoba fizyczna ma wobec jakieś zobowiązanie ustalone w umowie ustnej.
    Co będzie lepszym rozwiązaniem: spisać porozumienie na papierze, że jest mi
    winna kwotę X z tytułu Y i zobowiązuje się ją uiścić w terminie Z?
    Czy lepiej wystawić weksel z odpowiednią deklaracją?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-04-02 10:18:59
    Temat: Re: wystawić weksel?
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    weksel bez deklaracji:)

  • 3. Data: 2003-04-02 18:50:53
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    weksel oczywiście tańszy i łatwiej dochodzić należności
    mareK