    From: gollum <n...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zdjęcie z fotoradaru i termin 30 dni na mandat...
    Date: Fri, 11 Mar 2005 18:17:14 +0100

    zakladajac sytuacje, ze zdjecie zrobiono mi 500km od miejsca
    zamieszkania... np dnia 01.09.2004, na komende w moim miejscie fotka
    przychodzi w polowie października (czyli po 45 dniach), i dopiero wtedy
    dostaje wezwanie na komendzie, a tam miły smutny Pan mowi, ze nie ma
    innego wyjscia, jak tylko skierowac sprawe do sadu grodzkiego... wtedy
    dochodza koszty postepowania itd.. ktore ja place, mimo ze nie moja wina
    jest, ze fotka szla do wlasciwej komendy 45 dni.. czy jest jakas szansa
    odwolania...?
    dodam, ze rozprawa oczywiscie jest 500km od miejsca zamieszkania - w
    miejscu popelnienia wykroczenia... czyli jechac mi sie nie oplaca...
    pisemnie nie zdaze wyslac wyjasnien... czy po "wyroku" mozna wniesc
    zazalenie na ta oplate? jak to jest rozpatrywane?
    PS. zalozmy ze do samego zdjecia i kwoty mandatu nie mam zastrzezen
    PS.2. sytuacja jest calkowicie fikcyjna - nic takiego mnie - jeszcze;) -
    nie spotkalo