  • Data: 2005-03-11 17:41:32
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru i termin 30 dni na mandat...
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > się nie zapieraj, zresztą nie ma to znaczenia
    >
    > jest taka instutycja jak dobrowolne poddanie się karze
    > idziesz na swoją policję która cię właśnie wezwała
    > zgadzasz się na wszystko
    > zwykle dostajesz najmniejszy wymiar kary ( 100 zł)
    > i czekasz aż się samo w sądzie przyklepie
    > trwa to jeszcze ze 3 -4 miesiące.

    Wszystko się zgadza. Załóżmy że policja mi wlepi 300PLN i o to będzie
    wnioskować w sądzie. Ale okazuje się, że dochodzą koszty sądowe - około
    80 PLN. W efekcie mam zapłacić 380PLN. I nie ma znaczenia, że na policji
    wszystko potwierdziłem - oni MUSZĄ sporządzić wniosek do sądu, bo minęło
    30 dni od wykroczenia.. A przecież to nie moja wina, że oni się nie
    wyrobili, więc dlaczego ja mam pokrywać te koszty sądowe? O to mi chodzi...