  • 41. Data: 2010-10-07 10:16:54
    Temat: Re: Zdjecie z fotoradaru - dwóch sprawców
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-07 12:09, niusy.pl pisze:

    > Nie o to chodzi. Ty odpowiadasz w pewnym zakresie za swoją siekierę (za
    > szkody zapłacisz z oc), ale ... chodzi o to, by za jej użycie odpowiadał
    > sprawca.

    Ale tutaj mowa o karaniu mnie za to, że nie wiem który z sąsiadów,
    którym pożyczałem siekierę, zarąbał innego sąsiada.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 42. Data: 2010-10-07 10:18:40
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-07 12:16, witek pisze:

    > jak do tej pory panstwo wprowadzilo ewidencjonowanie broni i samochodow
    > (i paru innych rzeczy).
    > jak wprowadzi ewidencjonowanie siekier to bedziesz musial ja
    > przechowywac zabezpieczoną, a także na wezwanie "odpowiednich organów"
    > wiedziec komu ją wydałeś w oznaczonym czasie.
    > Koniec kropka.
    > Panstwo sobie tak wymyśliło i nie ma nad czym dyskutowac.
    > jak przepis zniosą nie bedzie o co płakać.

    Zgoda.
    Dlatego twierdzę, że żyjemy w państwie policyjnym.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 43. Data: 2010-10-07 10:20:32
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > Jeśli Twoja siekiera była zawieszona na drzwiach Twojego mieszkania, od
    > strony klatki schodowej i jakiś dzieciak sąsiadów ją użył, to jakaś kara
    > może być...

    A rodzice tego dziecka mogą wychowywać przestępcę ?

  • 44. Data: 2010-10-07 10:52:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl>

    > Ale tutaj mowa o karaniu mnie za to, że nie wiem który z sąsiadów, którym
    > pożyczałem siekierę, zarąbał innego sąsiada.

    Właśnie ciągle mówię, że ten przepis nie nakłada obowiązku wiedzy o sprawcy
    czynu a tylko obowiązek wskazania komu powierzyłeś.

  • 45. Data: 2010-10-07 11:16:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/7/2010 5:18 AM, SQLwiel wrote:

    > Zgoda.
    > Dlatego twierdzę, że żyjemy w państwie policyjnym.

    panstwo policyjne byloby wtedy gdyby oni wiedzieli komu dales siekiere
    bez pytania sie ciebie o to.