  • 11. Data: 2010-04-02 19:26:27
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-02 21:08, Użytkownik b...@g...com napisał:

    > Nie chodzi mi o to o czym piszecie. Ważne jest, czy jeśli fotoradar
    > uchwycił hipotetycznie dwa samochody na zdjęciu, czy Policja może
    > takie zdjęcie wykorzystać?

    Jeśli wykorzystała to może.
    Gdybyś zdjęcie widział to zadał bym pytanie jak był ustawiony sprzęt,
    na jeden pas czy na oba, jeśli na oba to który z dwu pojazdów
    włączył aparat. Czy może jednak tekst "jest na nim tylko mój samochód"
    potraktować dosłownie i wysłać Cię z takim opisem na drzewo ?

    ps. ale na wszelki wypadek przygotuj się że osoba prowadząca pojazd
    będzie nierozpoznawalna. :-)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-04-02 20:09:59
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    > ps. ale na wszelki wypadek przygotuj si e osoba prowadz ca pojazd
    > b dzie nierozpoznawalna.  :-)
    >
    > Pozdrawiam

    Jeżdzę w ciemnych okularach, więc z założenia jestem nierozpoznawalny
    (zgodnie z tym, że do rozpoznania twarzy konieczny jest widok oczu).
    Niemniej nie bardzo rozumiem Twojej sugestii... sugerujesz, że mam
    próbować wykorzystać brak możliwości rozpoznania prowadzącego?

  • 13. Data: 2010-04-02 20:32:43
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-02 22:09, Użytkownik b...@g...com napisał:

> [...]
    > Niemniej nie bardzo rozumiem Twojej sugestii... sugerujesz, że mam
    > próbować wykorzystać brak możliwości rozpoznania prowadzącego?

    Sugeruje że możesz spróbować.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-04-02 21:05:32
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    b...@g...com napisał(a) w
    <7...@i...go
    oglegroups.com> :

> [...]
    > Niemniej nie bardzo rozumiem Twojej sugestii... sugerujesz, że mam
    > próbować wykorzystać brak możliwości rozpoznania prowadzącego?
    No ile ci dowalili? 200? A może 500?
    Powstaje pytanie, czy warto. Przyjmij z godnością to, że przekroczyłeś
    prędkość i ten obok ciebie też, na pewno dostanie drugi kawałek zdjęcia.
    Dla 200 zł kombinować czy warto? Oznaczałoby to, ze przekroczyłeś dozwoloną
    prędkość o jakieś 25 km/h. Jak dowalili więcej to znaczy, że posuwałeś
    jeszcze szybciej.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 15. Data: 2010-04-02 22:17:03
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości

> [...]
    > dozwoloną
    > prędkość o jakieś 25 km/h. Jak dowalili więcej to znaczy, że posuwałeś

    A tak całkiem serio. Ja na przykład codziennie jeżdżę do pracy 40
    kilometrów.
    Autobusem. Ale często zdarza mi się jechać samochodem. Może trudno w to
    uwierzyć, ale zawsze przestrzegam
    ograniczeń (taki jestem nienormalny:) ), chociaż mam szybki samochód
    (nigdy nie próbowałem, ale PODOBNO 200km/h to dla niego pryszcz).
    Prawie pół drogi jadę czteropasmówką. Bardzo często zdarza się, że jestem
    wyprzedzany zarówno z prawej, jak i lewej strony. Radarów na tej
    czteropasmówce jest jak nasrał, a i tak masa samochodów poniżej 130-150 nie
    zwalnia.
    Załóżmy, że akurat jakiś warjat wyprzedza mnie z prawej strony przed
    radarem. Ja jadę 90km/h a on 140. Radar robi zdjęcie, na którym widać nas
    obu. Ja na lewym pasie, tamten na prawym. I co w takiej sytuacji?
    Ciekawskim dodam, że chodzi o drogę numer krajowy 3, czyli międzynarodową
    E65 Między Lubinem, a Polkowicami.

  • 16. Data: 2010-04-03 01:35:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    Ajgor wrote:

    > Autobusem. Ale czesto zdarza mi sie jechaae samochodem. Mo?e trudno w to
    > uwierzyae, ale zawsze przestrzegam
    > ograniczen (taki jestem nienormalny:) ), chocia? mam szybki samochód
    > (nigdy nie próbowa?em, ale PODOBNO 200km/h to dla niego pryszcz). Prawie
    > pó? drogi jade czteropasmówk?. Bardzo czesto zdarza sie, ?e jestem
    > wyprzedzany zarówno z prawej, jak i lewej strony. Radarów na tej
    > czteropasmówce jest jak nasra?, a i tak masa samochodów poni?ej 130-150
    > nie zwalnia.

    To może przeczytaj wreszcie PoRD i dowiedz się, że należy jechać
    maksymalnie blisko prawej krawędzi jezdni, a nie po środku?

    --
    cokolwiek

  • 17. Data: 2010-04-03 06:18:13
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 2 Kwi, 23:05, Maciek <f...@e...one.nospam.pl> wrote:
    > b...@g...com napisał(a) w
    > <7...@i...go
    oglegroups.com> :

> [...]
    > prędkość o jakieś 25 km/h. Jak dowalili więcej to znaczy, że posuwałeś

    Nie jest ważne ile jechałem i ile mi dowalili. Chodzi o zasadę. Jeśli
    mandat jest niezgodny z prawem to nie powinien zostać wystawiony.

  • 18. Data: 2010-04-03 06:56:39
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-03 08:18, b...@g...com pisze:

    > Nie jest ważne ile jechałem i ile mi dowalili. Chodzi o zasadę. Jeśli
    > mandat jest niezgodny z prawem to nie powinien zostać wystawiony.

    To samo prawo mówi że należy karać osoby łamiące prawo. :) I ile
    jechałeś naprawdę jest ważne.

    --
    spp

  • 19. Data: 2010-04-03 07:15:18
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-03 08:18, Użytkownik b...@g...com napisał:

    > Nie jest ważne ile jechałem i ile mi dowalili. Chodzi o zasadę. Jeśli
    > mandat jest niezgodny z prawem to nie powinien zostać wystawiony.

    Ten mandat będzie zgodny z prawem.
    Ale jeśli masz uzasadnione wątpliwości to powiedz to policjantowi,
    wstępnie wytłumaczy, jak dalej będą wątpliwości to nie przyjmij
    mandatu, sąd wytłumaczy. :-)

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2010-04-03 07:36:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 3 Apr 2010 00:17:03 +0200, "Ajgor" <n...@...pl> wrote:

    >Prawie pół drogi jadę czteropasmówką. Bardzo często zdarza się, że jestem
    >wyprzedzany zarówno z prawej, jak i lewej strony.
    Wyprzedzaja Cie z prawej? To nie jedziesz prawym pasem? Nie trzymasz
    sie blisko prawej krawedzi jezdni? Przepisy to nakazuja :)

    WAM
    --
    długi weekend nad morzem www.nadmorze.pl/dlugi-weekend-majowy
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl