    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Date: Sat, 3 Apr 2010 00:17:03 +0200

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości

    > No ile ci dowalili? 200? A może 500?
    > Powstaje pytanie, czy warto. Przyjmij z godnością to, że przekroczyłeś
    > prędkość i ten obok ciebie też, na pewno dostanie drugi kawałek zdjęcia.
    > Dla 200 zł kombinować czy warto? Oznaczałoby to, ze przekroczyłeś
    > dozwoloną
    > prędkość o jakieś 25 km/h. Jak dowalili więcej to znaczy, że posuwałeś
    > jeszcze szybciej.

    A tak całkiem serio. Ja na przykład codziennie jeżdżę do pracy 40
    kilometrów.
    Autobusem. Ale często zdarza mi się jechać samochodem. Może trudno w to
    uwierzyć, ale zawsze przestrzegam
    ograniczeń (taki jestem nienormalny:) ), chociaż mam szybki samochód
    (nigdy nie próbowałem, ale PODOBNO 200km/h to dla niego pryszcz).
    Prawie pół drogi jadę czteropasmówką. Bardzo często zdarza się, że jestem
    wyprzedzany zarówno z prawej, jak i lewej strony. Radarów na tej
    czteropasmówce jest jak nasrał, a i tak masa samochodów poniżej 130-150 nie
    zwalnia.
    Załóżmy, że akurat jakiś warjat wyprzedza mnie z prawej strony przed
    radarem. Ja jadę 90km/h a on 140. Radar robi zdjęcie, na którym widać nas
    obu. Ja na lewym pasie, tamten na prawym. I co w takiej sytuacji?
    Ciekawskim dodam, że chodzi o drogę numer krajowy 3, czyli międzynarodową
    E65 Między Lubinem, a Polkowicami.