  • 21. Data: 2008-12-11 11:29:47
    Temat: Re: Zdjęcia w internecie a prawo
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 11 Dec 2008 10:42:42 +0100, Marek Witbrot napisał(a):

    > Inna rzecz, że u nas nie stosuje się procederu i wyroki mogą być
    > zupełnie inne w podobnych sprawach.

    *Precedensu* mój drogi, PRECEDENSU :)

  • 22. Data: 2008-12-11 11:32:50
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl>

    Herald pisze:

    > *Precedensu* mój drogi, PRECEDENSU :)

    LOL, sam się uśmiałem :)

    Oczywiście, że precedensu.

    Nigdy nie byłem w prawie prymasem ;)

    --
    Marek Witbrot

    www.playmobile.pl/marula

  • 23. Data: 2008-12-11 11:34:04
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl>

    Marcin Debowski pisze:

    > Tak, ale część jeździ ciężarówkami, więc nie zawsze.

    Mój pies po krokach rozpoznaje, kto to idzie- nagrań z krokami
    postronnej osoby w tle też nie wolno publikować?

    --
    Marek Witbrot

    www.playmobile.pl/marula

  • 24. Data: 2008-12-11 11:34:12
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 11 Dec 2008 12:32:50 +0100, Marek Witbrot napisał(a):

    > Nigdy nie byłem w prawie prymasem ;)

    Bo był tylko jeden "słuszny" - tysiącletnim ;)

  • 25. Data: 2008-12-11 12:19:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 11.12.2008 Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Mój pies po krokach rozpoznaje, kto to idzie- nagrań z krokami
    > postronnej osoby w tle też nie wolno publikować?

    Obiecuję, że już dziś więcej nie będę bawił się w krzywe skojarzenia.

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2008-12-11 12:56:43
    Od: "slawek" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Marek Witbrot" <m...@x...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ghqsis$nj3$1@news.onet.pl...

    > Może go brak? :)

    No wiesz niemoc zauważenia czegoś może świadczyć o drugiej osobie ;)

    --
    Slawek