    From: "Kwantek" <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zdjęcia, publikacja i prawa autorskie
    Date: Wed, 13 Jun 2007 17:44:25 +0200

    Witam

    Jestem amatorem fotografii. Natrafiłem na stonę www jednego z zamków na
    której widnieje zapis następującej treści:

    1. Fotografowanie amatorskie jest możliwe po uzyskaniu pozwolenia i
    uiszczeniu stosownej opłaty.
    2. Filmowanie po wykupieniu dodatkowego biletu.
    3. Fotografowanie i filmowanie bez użycia sztucznych źródeł światła i
    statywu
    4. Wykonane zdjęcia i materiał filmowy przeznaczone są tylko i wyłącznie do
    uzytku prywatnego, nie zezwala się na ich dalsze publikowanie i
    rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie bez zgody Muzeum.

    Zastanawia mnie ostatni punkt - czy muzeum może zakazać publikacji zdjęcia,
    które sam zrobiłem nie łamiąc prawa tzn. mając pozwolenie na jego zrobienie?
    Jakie mogą być konsekwencje nie dotrzymania tego regulaminu?