    From: slawek7 <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zdjęcia budynków prywatnych i zakaz ich robienia
    Date: Tue, 5 May 2009 03:48:37 -0700 (PDT)

    Powiedzcie mi proszę, ponieważ już różne wersje słyszałem.
    Czy mogę robić zdjęcia budynków prywatnych w mieście i czy ktoś może
    mi tego zabronić.
    Pracuje jako projektant instalator i zdjęcia potrzebne mi są dla
    ułatwienia pracy przy projektowaniu sieci, aby na spokojnie można było
    przyglądnąć się terenowi.

    Zdarzyło mi się jakiś właściciel budynku jednorodzinnego zaczął mi
    wygrażać, że nie wolno mi tego robić, że wezwie policję. A te budynki
    na zdjęciach trafiają sie przypadkiem. Trudno zrobić zdjęcie ulicy bez
    uchwycenia części budynku.

    Czy możecie mi podać jakąś podstawę prawną w razie czego, tzn
    przyjazdu policji?