  • 1. Data: 2003-09-03 18:02:21
    Temat: Zdarzenie
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Koleś jakiś mnie przydybał dzisiaj i zaczął wpierać mi że zarysowałem mu
    autko moim.Ponoć nawet znalazł jakiś jego lakier na moim samochodzie, ale ja
    nic nie widizałem.Mówi że to było kilka dni temu.Potem dzwoni do mnie do
    domu i karze przychodzićdo siebie do domu i się dogadywać bo inaczej dzwoni
    na policje.Co za kolo?
    Czy jego zachowanie mogę potraktować jako nachodzenie?

  • 2. Data: 2003-09-03 19:20:10
    Temat: Re: Zdarzenie
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

    Dnia 2003-09-03 20:02, Użytkownik Arek napisał:
> [...]
    > na policje.Co za kolo?
    > Czy jego zachowanie mogę potraktować jako nachodzenie?

    mowa trawa
    stary nie jedz slangiem bo tu sanme papugi siedza

    --
    #####################
    Raku

  • 3. Data: 2003-09-03 20:20:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Poczekaj, niech powiadomi policję. Pilnuj samochodu, by on Tobie nie
    zarysował swoim.

  • 4. Data: 2003-09-03 21:36:49
    Od: "Piotr Rusoł" <p...@p...onet.pl>

    >Czy jego zachowanie mogę potraktować jako nachodzenie?

    Raczej nie ale z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że jeśli pacjent
    nie ma namacalnych dowodów zdarzenia np.: zdjęcia, nagranie, świadkowie,
    wspomniany lakier, to może cię brzydko mówiąc pocałować w dupę. Zeznania
    świadków można podważyć. Co do lakieru, jeśli faktycznie sytuacja miała by
    miejsce to jeżeli u niego znalazł się lakier to u ciebie go ubyło.
    Zakładając, że faktycznie zdarzenie nie miało miejsca, to jeżeli zacznie
    siać banialuki, że wyremontowałeś to można to bez problemu stwierdzić prostą
    analizą makroskopową lub oświetlaniem światłem spolaryzowanym. Poziom
    zarysowania np.: prawego błotnika będzie identyczny jak lewego, co
    automatycznie podważa jego teorię.