  • 31. Data: 2013-08-28 19:19:13
    Temat: Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Obawiam sie ze to co obiecali jest malo istotne, dekoder zostal
    > kupiony 2 czy 3 lata temu. Gwarancja trwa rok czy dwa, od daty zakupu
    > a nie od czasu rozwiazania umowy. Pytaj na forach technicznych.

    tylko ze gwarancja dotyczy psucia się sprzętu a nie niewywiązywania sie z
    umów.

    w tym przypadku nei mamy sprzętu któy sie zepsół i nei działą tylko sytuację
    gdy zgodnie z umową ma mieć funkcjonalność a niema.

  • 32. Data: 2013-08-28 22:34:43
    Od: l...@g...com

    > A czemu JA mam się pytać?

    Sygnal idzie z talerza czy kablowki?

  • 33. Data: 2013-08-30 00:09:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Aug 2013, l...@g...com wrote:

    > Sygnal idzie z talerza czy kablowki?

    A skąd ja to mam wiedzieć?
    Pytaj autora wątku :)

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2013-08-31 16:35:47
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    W dniu 2013-08-23 18:08, poszukiwacz pisze:
    > Może ktoś znalazł sposób odblokowania dekodera i opubllikował go w
    > sieci. Poszukaj w google według tekstu komunikatu z dekodera.

    Problem rozgryzany na wielu forach i jak na razie nie ma rozwiązania.
    Celowe działanie nadawcy i blokowanie sprzętu. Chyba tylko na złość.

    Jingiel

  • 35. Data: 2013-09-01 14:20:01
    Od: l...@g...com

    > Problem rozgryzany na wielu forach i jak na razie nie ma rozwiązania.
    >
    > Celowe działanie nadawcy i blokowanie sprzętu. Chyba tylko na złość.

    Poza tym ze u sasiada widzialem megahujnie orange to problem mnie nie dotyczy.
    Ciekawi mnie tylko czy ten niby zablokowany dekoder ma sygnal podpiety do talerza.
    Zakladajac sytuacje ze operator gwarantuje mozliwosc odbioru TV, po rozwiazaniu
    umowy, mysle ze chodzi o sygnal z talerza, a nie kablowki. Moze tu jest problem. I
    jak wyglada sprawa z karta? Ot, tak sobie rozwiazac umowe i chciec dalej ogladac na
    tym samym kablu tv, to cos nie teges jest.

  • 36. Data: 2013-09-01 17:40:41
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    W dniu 2013-09-01 14:20, l...@g...com pisze:

> [...]
    jak wyglada sprawa z karta? Ot, tak sobie rozwiazac umowe i chciec dalej ogladac na
    tym samym kablu tv, to cos nie teges jest.

    Tak, to tuner satelitarny i pobiera aktualizacje softu z satelity.
    Dlatego w nowym sofcie zablokowali możliwość oglądania FTA po
    wygaśnięciu umowy. Nie ma możliwości powrotu do starego softu.

    Jingiel