  • 1. Data: 2005-02-18 18:24:52
    Temat: Zbycie udziału w Spółce z o.o - niezgodne ze Statutem Spółki gdzie saskarżyć
    Od: "PJAY" <p...@i...pl>

    Witam grupowiczów,

    Mam pytanie gdzie zaskarżyć decyzje Rady Nadzorczej, wyrażającej zgodę na
    zbycie udziałów w Spółce z o.o. - niezgodną ze Statutem Spółki. Udziały
    zostały zbyte w formie darowizny z pominieciem prawa pierwokupu dla
    Wspólników posiadających powyżej 10 udziałów. Umowa została zawarta aktem
    notarialnym oraz Obdarowany został już wpisany na listę Wspólników.
    W związku z tym mam pytanie jak mam postąpić:
    - czy złożyć pozew do Sadu Rejestrowego/Gospodarczego o zaskarżenie uchwały
    Rady Nadzorczej

    - czy złozyć doniesienie do Prokuratury

    Które działanie polecalibyście...

    Prosiłbym także o inne sugetie postepowania

    Z góry dziekuję za odpowiedzi

    Pozdrawiam
    PJAY