  • 1. Data: 2003-01-31 21:01:19
    Temat: Zbiórka pieniędzy
    Od: BeataM <b...@w...pl>

    Jestem mamą dziecka niepełnosprawnego. Pieniądze od sponsorów na jego
    rehabilitację zbieram na koncie stowarzyszenia. Do tej pory wyglądało to
    tak, że pisałam listy do różnych firm i zamieszczałam ogłoszenia w
    prasie. Znajomi podpowiedzieli mi, że możnaby w postawić puszkę na
    pieniążki na ten cel w prywatnym obiekcie sportowym.
    Mam więc pytanie czy ja nie powinnam mieć jakiejś zgody na coś takiego?
    Proszę ewentualnie powiedzieć do kogo mogę się z czymś takim zgłosić.
    Dodam, że miejsce zbiórki byłoby inne niż moje miejsce zamieszkania i
    niż siedziba stowarzyszenia(o ile to ma znaczenie)? Jak powinno wyglądać
    "rozliczanie" pieniędzy z tego rodzaju zbiórki?
    Dziękuję za pomoc
    BeataM