  • 1. Data: 2005-08-31 12:27:48
    Temat: Pyskóweczka z policją - Sąd Grodzki
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Poszła sobie sprawa do Sądu Grodzkiego (zakłócanie ciszy nocnej, interwencja
    policji wezwanej przez sąsiadów, pyskówka z policjantami, straszenie
    wspomnianych ustosunkowaną rodziną, wszystko po niezłym spożyciu, druga w
    nocy). Do sądu sprawę przesłali policjanci. Czy zwykły obcy człowiek, ale
    mieszkaniec tego budynku, może sobie przyjść na taką rozprawę? Jak ustalić
    termin rozprawy (znam sygnaturę policyjną i Sąd, do którego przesłano sprawę).
    Czy można tak po prostu zadzwonić do Sądu i się zapytać? (nie aresztują mnie?:)
    Co trzeba zrobić, żeby samemu złożyć zeznania, oczywiście przy założeniu, że ma
    się coś do powiedzenia w sprawie?
    Ten który wezwał wtedy policję dostał oczywiście zawiadomienie, ale był na
    wakacjach i terminy minęły - nie może już być oskarżycielem posiłkowym w trybie
    art. 26 par.3 KPwSoW.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2005-08-31 16:53:03
    Temat: Re: Pyskóweczka z policją - Sąd Grodzki
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Czapla napisał(a):
> [...]
    > nocy). Do sądu sprawę przesłali policjanci. Czy zwykły obcy człowiek, ale
    > mieszkaniec tego budynku, może sobie przyjść na taką rozprawę?

    może

    > Jak ustalić
    > termin rozprawy (znam sygnaturę policyjną i Sąd, do którego przesłano sprawę).
    > Czy można tak po prostu zadzwonić do Sądu i się zapytać? (nie aresztują mnie?:)

    przez telefon? ;)

    > Ten który wezwał wtedy policję dostał oczywiście zawiadomienie, ale był na
    > wakacjach i terminy minęły - nie może już być oskarżycielem posiłkowym w trybie
    > art. 26 par.3 KPwSoW.

    ale świadkiem pewnie będzie, więc i wezwanie z terminem dostanie...

    KG

  • 3. Data: 2005-08-31 18:27:10
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > może

    > przez telefon? ;)

    Dzięki.

    > ale świadkiem pewnie będzie, więc i wezwanie z terminem dostanie...

    Chyba nie, on tylko wezwał policję. Babsko naubliżało policjantom w
    odosobnieniu, on tylko słyszał strzępy awantury ze swojego mieszkania.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 4. Data: 2005-08-31 22:09:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1116.000002fc.4315a243@newsgate.onet.pl...

    Każdy może wejść na rozprawę - pod warunkiem, że się odbędzie. Jeśli
    winny podda się dobrowolnie karze, to nie będzie rozprawy. Termin
    można ustalić telefonicznie w sądzie.

  • 5. Data: 2005-09-01 07:19:41
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Każdy może wejść na rozprawę - pod warunkiem, że się odbędzie. Jeśli
    > winny podda się dobrowolnie karze, to nie będzie rozprawy.

    Prędzej wszystkie sądy przejdą przez ucho igielne, niż ta pani podda się
    dobrowolnie karze.

    > Termin
    > można ustalić telefonicznie w sądzie.

    Dzięki, zadzwonię.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 6. Data: 2005-09-01 10:23:51
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > przez telefon? ;)

    Sprawdziłem, to działa. Nie potrzebna była nawet sygnatura, wystarczyło
    nazwisko.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 7. Data: 2005-09-01 10:37:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1116.000004fd.4316ab8d@newsgate.onet.pl...

    > Prędzej wszystkie sądy przejdą przez ucho igielne, niż ta pani podda
    się
    > dobrowolnie karze.

    Niekoniecznie. W obliczu wymiaru sprawiedliwości w niektórych odzywają
    się instynkty ludzkie.

  • 8. Data: 2005-09-03 14:16:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > się
    >
    > Niekoniecznie. W obliczu wymiaru sprawiedliwości w niektórych odzywają

    albo strach przed wiekszym wyrokiem :)

    P.