    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Subject: Zatrzymanie w celu ustalenia związku...
    Date: Tue, 29 Oct 2019 10:31:32 +0100

    ======
    We wtorek 29 września policja poinformowała o zatrzymaniu w związku z
    pożarem 60-letniego mężczyzny - mieszkańca kamienicy, w której doszło do
    tragedii.

    Ustalane jest, czy miał jakikolwiek związek z pożarem
    - przekazała w rozmowie z Gazeta.pl asp. sztab. Izabella Drobniecka.
    Zatrzymany mężczyzna trafił do policyjnego aresztu. Policja informuje,
    że do jego zatrzymania doszło jeszcze wczoraj. Jak podaje TVN 24, to w
    mieszkaniu 60-latka miało dojść do pożaru, który przeniósł się następnie
    do lokalu zamieszkiwanego przez kobietę z córkami.

    ======
    Najpierw zatrzymamy, a potem się poszuka "jakiegokolwiek związku"? Jak u
    mnie będzie pożar, to też mam oczekiwać, że zamkną mnie na dołek nie
    mając żadnych dowodów na cokolwiek?

    MJ