  • 1. Data: 2019-10-29 10:31:32
    Temat: Zatrzymanie w celu ustalenia związku...
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    ======
    We wtorek 29 września policja poinformowała o zatrzymaniu w związku z
    pożarem 60-letniego mężczyzny - mieszkańca kamienicy, w której doszło do
    tragedii.

    Ustalane jest, czy miał jakikolwiek związek z pożarem
    - przekazała w rozmowie z Gazeta.pl asp. sztab. Izabella Drobniecka.
    Zatrzymany mężczyzna trafił do policyjnego aresztu. Policja informuje,
    że do jego zatrzymania doszło jeszcze wczoraj. Jak podaje TVN 24, to w
    mieszkaniu 60-latka miało dojść do pożaru, który przeniósł się następnie
    do lokalu zamieszkiwanego przez kobietę z córkami.

    ======
    Najpierw zatrzymamy, a potem się poszuka "jakiegokolwiek związku"? Jak u
    mnie będzie pożar, to też mam oczekiwać, że zamkną mnie na dołek nie
    mając żadnych dowodów na cokolwiek?

    MJ

  • 2. Data: 2019-10-29 11:53:58
    Temat: Re: Zatrzymanie w celu ustalenia związku...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Jak u mnie będzie pożar, to też mam oczekiwać, że zamkną mnie na
    >dołek nie mając żadnych dowodów na cokolwiek?

    Pewnie tak.
    Co by nie mowic - pozary rzadko wybuchaja same, wiec sprawdzenie czy
    podpaliles celowo czy ze zwyklej nieostroznosci jest zasadne.
    A moze byles pijany ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-10-29 16:29:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.10.2019 o 11:53, J.F. pisze:
> [...]
    > Co by nie mowic - pozary rzadko wybuchaja same, wiec sprawdzenie czy
    > podpaliles celowo czy ze zwyklej nieostroznosci jest zasadne.

    Chyba w radiu słyszałem, że miał ponad 3 promile. Podejrzewam, że
    zatrzymali go do wytrzeźwienia, a jak już wytrzeźwiał,m to zaczęli
    stawiać zarzuty. Dziennikarze - jak zwykle - pomieszali to razem.

    --
    Robert Tomasik